Meiden even een vraagje. Volgens mij kan het niet maar toch even jullie reactie. Ik ben in augsutus gestopt met de pil. September zwanger. 29 nov gecurreteerd met 9 weken. 22 23 dec ongesteld geworden. 2 dagen maar. gerekent vanaf een normale cyclus (28dagen) zou ik nu 2 weken over tijd zijn. testen allemaal negatief. Nu had ik een vrouwtje, zij is waagzegger/healer, om raad gevraagt en zij had voor mij een kaart gelegt waarin een zwangerschap te zien is en een kaart die telt voor een miskraam. Nou dat zou in principe kunnen kloppen omdat ik die miskraam heb gehad. Maar stel....... dat het een kaart is voor nu zeg maar. Als ik nu weer een miskraam gehad zou hebben, dan blijft je ongesteldheid toch niet uit? Als je een miskraam krijg word je toch zowieso ongesteld, tensminste je gaat zowieso bloeden toch
Pfff, lastig te zeggen. Ik ga ervanuit dat je geloofd wat deze mevrouw je heeft verteld. Als ik uitga van mijn eigen ervaring.... Begin oktober miskraam gehad, ik wachtte daarna mijn menstruatie af, wel af en toe iets bloed met afvegen. In de kerstvakantie nét na de kerst getest, wel 2 keer, beide negatief. Ik testte omdat ik me min of meer zwanger voelde....gevoelige borsten, emotioneel. 13 januari starte mijn menstruatie (dacht ik) 15 januari verloor ik een vruchtje. Ik was dus weer in verwachting geweest. Als ik uitga van de test heeft het minstens 3 weken (misschien wel langer?) geduurd totdat de miskraam op gang kwam... Maar als je het zeker wilt weten zou ik de huisarts bezoeken en vragen voor óf een vroege echo (vaginaal) of bloedonderzoek... Het wil niet zeggen dat jouw situatie net zoals de mijne is
Als jij nu negatief test en je zou zwanger zijn geweest/miskraam hebben gehad, dan zou je lijf het echt af hebben moeten stoten al. Het kan wel dat je nog niet gaat vloeien, dat je lijf de zwangerschap nog in stand houdt, en de miskraam nog niet op gang komt, (missed abortion), maar dan test je doorgaans wel nog positief. Lijkt me in jouw geval dus erg stug dat je nu alweer zwanger en een miskraam zou hebben gehad. Zou kunnen dat je weer zwanger bent natuurlijk, maar nog zo kort na je ei zit dat je het nog niet weet, maar dan zou je binnen nu en uiterlijk 2 weken toch echt wel positief moeten gaan testen. Ik zou jezelf niet gek laten maken door al dit soort dingen die helemaal niet goed te checken zijn en waar je alleen maar onrustig van wordt....
Het lijkt mijn dus ook dat als k weer zwanger zou zijn, en weer een miskraam gehad zou hebben, dat je zowieso wel bloed verlies of pijn heb ofzo. Ik heb nu totaal nergens last van. Alleen nu 2 dagen witte afscheiding. Ik laat me ook verder niks wijs maken, misschien is me lichaam wel even van slag en moet alles even op orde komen. Maar ik denk zelf dat als je een miskraam krijg of heb dat je daar wel iets van moet merken toch? En zowieso dan een positieve zwangerschapstest moet hebben. Ik heb nu al vanaf 9 januari testjes gedaan en allemaal zijn ze nefatief.
Dan kun je dus geen miskraam gehad hebben: EN geen positieve testen EN geen bloed. Die afscheiding zou kunnen duiden op je eisprong trouwens...