Ah, gelukkig! Wat fijn dat je direct mocht langskomen, en dat alles goed blijkt te zijn! SUPER! Nu weer lekker genieten!
Heel fijn dat je VK zo lief was om je langs te laten komen. En natuurlijk dat het goed was! Kun je weer lekker verder genieten.
Hey dromertje, Ik heb het ook gehad hoor! Mijn verloskundige (in Zweden) zei dat ze het normaal gesproken pas met 18 doen omdat er vaak niks te horen is, maar voor mij wilde ze wel een uitzondering maken. En inderdaad er was nog niks te horen. Ze zei ook meteen dat ik me nergen zorgen over hoefde te maken omdat dit heel normaal is. En dat bleek ook wel want 1 week later (13 weken) heb ik een echo gehad in Nederland voor de nekplooimeting en toen was er een heel levendig kindje te zien. Oh zie nu niet dat je een echo hebt gehad. Super meid! Liefs, Joanthe
Meis had ik met de eerste ook! Ik snap dat je ongerust bent maar het komt vaker voor hoor. Ik hoorde hem bij de eerste uiteindelijk een week later.
Goed bericht nu kan je weer gaan genieten, ik denk dat bij de volgende visite bij de VK wel een hartje hoorbaar is
Pffff...met ingehouden adem het begin van je topic gelezen... Gelukkig super goed nieuws zeg! Ik snap die vk niet helemaal....had meteen ff die echo gemaakt zeg! Zeker omdat je een echo "hoort" te krijgen bij deze aantal weken in je zwangerschap! Jij in elk geval van harte met je goed levende ukkie! Geniet van je zwangerschap! Elmo
He meid! Wat een geruststelling dat alles goed is met jullie beebje! Bij de verloskundigenpraktijk waar ik heenging wilden ze pas vanaf 13 weken naar het hartje luisteren met de doptone. Ze zeiden dat de kans heel groot is dat je voor de 13 weken niks hoort omdat het beebje dan nog onder het schaambot zit. En het beebje en het hartje natuurlijk nog ieniemienie klein is. En omdat de kans klein is, luisteren ze gewoon niet, dit om stress bij de mama te voorkomen. Misschien dat jullie beebje overigens wel net lekker aan het bewegen was toen de vk de doptone op je buik zette. Nou, lekker genieten van je zwangerschap meid! Liefs Elly.