Ik had alle keren vrij snel weer een normale cyclus. Langste cyclus na een miskraam was bij mij 31 dagen. Maar ligt er denk ik ook aan hoe ver je was.
Ik zie dat je een aantal keer een miskraam heb gehad. Wat verschrikkelijk naar! Is daar ook een oorzaak voor gevonden?
Wat vreselijk van je miskraam. Meestal duurt het maximaal 6 wkn voor je weer menstrueert heb ik begrepen Ja ik heb m'n portie ook wel gehad ja Geen oorzaak gevonden (helaas zou ik bijna zeggen) Vanmorgen 4 dgn voor NOD weer positief getest. IOM gyn nu utrogestan proberen in kader van "baat het niet schaadt het niet" Zodadelijk voor slapen gaan, eerste bolletje erin 😁 Hopelijk nu een plakbeeb
Ik ben nu 3,5 week na de miskraam ongesteld. Maar wel heel licht. Wel hoofdpijn en ongi buikpijn. Herkenbaar, zo licht?
Voor mij niet herkenbaar. Misschien dat het nog wat verder door gaat zetten? Bij mij is het vrijdag 4 weken geleden. Tot nu toe niks. Hoe lang was je zwanger?
Ik was de eerste keer 11 weken zwanger en werd na curretage precies een maand later ongesteld. (4 sept - 4 okt). Bij mijn 2e miskraam (met cytotec) duurde het 40 dagen voor mijn eerste menstruatie en 31 dagen voor mijn 2e menstruatie. Normaliter duurde het bij mij ongeveer 28 dagen voor ik menstruatie had.
Hmmm.... Het vloeien is nu heel licht maar al een week? Aan het begin was het iets meer, maar nog geen maandverband per dag. Nu heel licht. Ik twijfel nu wel of het toch echt een menstruatie is?
Ik zit nu 26 dagen na mijn MK, deze morgen echt buikpijn en vanmiddag klein (sorry voor het detail) bruin-beige stolseltje. Heb zo nu en dan een kramp maar geen verlies meer...Hoop alleen dat het wel snel doorbreekt (voor 1keertje dan)
Hier weer menstruatie 24 dagen na curettage, normaal een cyclus van 27/28 dagen. Dit was met 11 weken, maar het vruchtje was toen al weken dood.
Ik werd pas na ruim tien weken weer ongesteld. Ik weet niet of het invloed heeft gehad maar mijn beide zwangerschappen zijn ontstaan door ivf en ik had het idee dat mijn lichaam alle hormonen moest opruimen. In het ziekenhuis hebben ze hier echter niks van gezegd.
Ik zit nu op cd24 na me miskraam, nog steeds positieve testen, baal daar zo van wil weer verder! Ik hoor al dat het enorm verschilt wanneer je weer ongi wordt.. Ik ga er vanuit dat het ongeveer 2 weken langer zal duren die richtlijn gaf de gyn aan tenminste..