Beste vk, Nu twee weken geleden bevallen van mieke. Een normale bevalling van 12 uur. Ik heb redelijk wat last gehad van naweeen en een paar stolsels de dagen na de bevalling. Dat werd steeds minder en toen nog maar een beetje dun bruinige afscheiding. Nu sinds 2/3 dagen weer af en aan helder rood verlies. Soms niks, maar soms volstaat een normaal maandverbandje niet. Nu verloor ik net ook weer een flink stolsel. M'n baarmoeder is ook nog steeds gevoelig, ik kan me dit helemaal niet herinneren van de vorige keer. Sorry voor de details, maar ik vind het ook niet echt florisant ruiken! Hoe lang duurt dit nog? ik ben nu natuurlijk wat drukker en snap dat dit meewerkt. Ook heb ik nog steeds veel last van m'n schaambeen, slaap s nachts nog steeds met kussen tussen m'n benen en zit niet erg gemakkelijk. Ook dit had ik de vorige keer niet. Staat er een tijd voor dat de hormonen die je bekken verweken uit je systeem zijn? Misschien miep ik wel teveel, maar wordt er toch wat onzeker van! En wil nu eindelijk van al die pijntjes af! Heel graag een antwoord van jullie!
Hoi Anz, hoe meer zwangerschappen, hoe langer het duurt voordat je van je klachtjes af bent. Je kunt nog een paar weken iets verliezen en indrdaad als je drukker bent wat meer stolsels. Ook je bekken neemt langer de tijd te stabibliseren. luister goed naar je lichaam en pijn is de grens. Groetjes Brigitte