geen hartslag

Discussion in 'Zwangerschap' started by jennefer26, Mar 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik heb een baarmoeder die ver naar achteren gekanteld is.. ik was 12 weken zwanger en ze konden nog niks vinden.. heb toen een inwendige echo gehad.. en toen zagen we ons babietje heerlijk liggen schoppen..

Het kan heel best dat jij ook zoiets hebt, komt vaker voor, zoals ik eerder al aangaf.. Je kindje kan nog heel diep lzitten.. of je baarmoeder zit niet zoals de standaard vrouw heef (zoals ik)..
    Ik was al 12 weken.. dus geef de moet zeker nog niet op..

Ze hebben mij alvast ingelicht dat er bij de controle van 16 weken nog wel veel moeite zou kunnen zijn om de harttonen te vinden!!

groetjes Kalush

2. nathalie1980

nathalie1980 Actief lid

Feb 8, 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    hoi ook ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen en hoop echt dat alles toch nog goed blijkt te zijn ga je morgen wel die echo maken of blijf je 2 weken wachten niet vergeten hou ons op de hoogte want wij meiden zijn er voor je in slechte maar ook in goede tijden kan je op onze spirituele steun rekenen

groetjes nathalie en hopend op heel goed nieuws

3. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,296
    0
    0
    lelystad
    hoi
    ik probeer me sterk te houden moet wel heb een zoontje van bijna 6. hij is 2 april jarig. ik probeer alle moed vandaag te verzamelen om een echo te laten maken, maar moet dit alleen doen. mijn vriend moest met spoed gaan werken en heb niemand anders om even met me te gaan mijn schoonouders zijn op vakantie. krijg je als je vriend bij de spoorweg beveiliging werkt.
    en volgens de gyn moest ik 9 weken zijn. maar heb wel het idee dat hij niet echt zocht. zal wel aan mij liggen. de hele echo had echt niet eens 1 min geduurd. maar ik geef de hoop niet op. en ik hou jullie zeker op de hoogte heb echt het idee dat er naar me geluisterd wordt en dat jullie meeleven dat doet mij echt goed in deze moeilijke periode.

jennefer

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Bah meid, moet je ook nog helemaal alleen gaan... Dat is echt balen!
    Heb je al een afspraak gemaakt voor vandaag of wat?
    Als de echo maar 1 minuut geduurd heeft lijkt het er idd op dat de gyn niet gezocht heeft of niets.
    Hoop voor je dat alles goed komt!!

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Wat een rare gyn zeg. Je probeert toch op z'n minst te zoeken als je in eerste instantie geen hartje ziet kloppen. Je kunt toch begrijpen dat je je als aanstaande moeder onzettende zorgen gaat maken!

Ik hoop dat alles toch goed blijkt te zijn!!

6. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,296
    0
    0
    lelystad
    nee heb geen afspraak.
    het is een open dag en je kon een echo laten maken als je zwanger bent.
    ik ben geweest maar omdat het een open dag was waren er meer mensen aanwezig zodat zij konden zien hoe alles te werk gaat.
    ik ben dus maar niet gaan liggen omdat ik zoiets had van dit is iets wat hun niet aan gaat. weet dat het dom van me was omdat ik nu niets hoefde te betalen. ik bel maandag de gyn op om te vragen als het niet eerder kan.

jennefer

7. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hoi Jennefer,

Is het gelukt om een echo te laten maken, weet je al meer?
    Ik hoop dat het goed met je gaat.

Groetjes Senna

8. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,296
    0
    0
    lelystad
    heb die echo niet laten maken was er te bang voor met al die mensen om je heen die je niet kent.
    heb de gyn gebeld en hij zei dat het beter is dat ik wacht to ik 11 weken ben want dan moet hij zeker wat horen of zien

9. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik zou het ook niet kunnen volhouden hoor.
    Ze moeten toch kunnen begrijpen dat het heel moeilijk is voor jullie.
    En stress tijdens een zwangerschap is nooit goed.

Een inwendige echo is zo gebeurt en jij weet waar je aan toe bent.
    Ik zou niet wachten hoor....

10. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Sterkte Jennefer.
    Hoop dat je bij de volgende echo wel het hartje ziet kloppen.

Hier ben ik ook zo bang voor.
    Krijg ook met 11 weken zwangerschap een echo.
    Moet er niet aan denken dat het hartje niet klopt of dat het niet meet groeit.

Duim voor je.

Silly

11. nathalie1980

nathalie1980 Actief lid

Feb 8, 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    ik wil toch bij deze je ook een positieve kant laten zien want ondanks alles heb je nog geen bloed verloren of kramp gehad voor zover ik heb begrepen dus zit de kleine er nog probeer in ieder geval de komende weken positief te denken en hopenlijk kunnen we straks allemaal opgelucht ademhalen omdat jouw kleintje gewoon een beetje koppig bleek te zijn

nogmaals sterkte meid

12. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,296
    0
    0
    lelystad
    hoi, ik ben gisteren naar de gyn geweest voor de echo. maar het is mis het kindje was de vorige keer al dood om het zo maar te zeggen. het is zelf kleiner geworden.
    was wel met het idee naar binnen gegaan van het is mis maar toen ik het hoorde storte mijn wereld echt in. ik hopte toch diep van binnen dat de eerste keer een fout was en dat ik nu wel het hartje zou horen. toen ging alles zou snel kreeg gelijk een afspraak voor curatage voor morgen. vind het zo snel gaan. moest gelijk nadenken als ik een algehele of gedeeltelijke narcose wil. maar ik kon geen antwoord geven het enige waar ik aan dacht was het is over ,geen kindje meer in oktober. hoe meot ik dit aan mijn zoontje van 5 vertellen? ik voel me nu echt klote en doe alles op automatische piloot ben nu aan het werk om dat ik een paar belangerijke afspraken heb maar zit er met mijn hoofd niet bij. ga wel om 13.00 weg.
    en wat ik het aller ergste vind is dat mijn zoontje zondag 6 wordt en hij vrijdag een feestje heeft voor zijn schoolvriendjes in een bowlingcentrum. ik moet blij en droevig te gelijk zijn. heb het idee dat ik zijn verjaardag niet mag verpesten maar heb nu al het gevoel van ik heb het verpest.
    moet nu weer aan het werk.
    kan iemand mij zeggen voor welke vorm van narcose ik het beste kan kiezen zelf zat ik te denken aan algehele.

jennefer

13. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Jennefer,

Wat erg zeg!
    Ik heb er zelf helaas geen ervaring in dus kan je niet helpen met je vraag.
    Maar heel veel sterkte toegewenst!!!

14. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,296
    0
    0
    lelystad
    het enige wat ik nu tegen je kan zeggen is bedankt

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik wil je ook sterkte wensen :(
    Wat erg voor jullie :(

16. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Sterkte !!

17. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Heel veel sterkte toegewenst.

Ik zou over die narcose anders even met het ziekenhuis bellen om nadere informatie.

Pim

18. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    heel veel sterkte met dit verlies!!!

19. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005