geen hartslag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jennefer26, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Heel veel sterkte!

2. gerda b

gerda b Lid

17 mrt 2006
    93
    0
    0
    winkelmedewerker
    friesland
    heel veel sterkte!

3. mama jolien

4 okt 2005
    48
    0
    0
    arbeidster
    brugge
    veel sterkte!!

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    heel veel sterkte!!

5. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    bedankt

6. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Shit... :cry: Wat naar voor jullie, want stiekem had je misschien toch nog een heel klein beetje hoop...

Ik ben in november ook gecuretteerd en heb toen gekozen voor de volledige narcose. Behalve daarvoor kon ik ook voor een ruggeprik kiezen, maar toen ik in de patiëntenfolder las wat ze gingen doen dacht ik: maak mij maar helemaal weg dan. Niet omdat ik het eng vind, maar omdat ik de gedachte dat iemand met mijn 'privé zone' bezig zou zijn vreselijk vond.
    De curettage viel me 100% mee. Ik ben welgeteld 20 minuten onder narcose geweest, en heb nadien nauwelijks meer hinder gehad. Alleen van de plek op mijn arm waar het infuus heeft gezeten had ik een beetje last.

Heel veel sterkte met de curettage, met het verjaardagsfeestje van je zoon en met het verwerken van wat er gebeurd is.
    Als je tegen ons aan wilt praten, doe dat dan vooral. Mij heeft dat heel goed gedaan toen, dus als ik wat voor je kan betekenen...

Dikke knuf, Wendy

7. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    heel veel sterkte jennefer. dat is echt heel erg erg dat het zo gelopen is. en dan de afgelopen weken zo in onzekerheid. veel sterkte de komende tijd en een goed herstel toegewenst!

8. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi, bedamkt voor jullie reacties.
    wendy bedankt voor je advois.
    ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest om 8.30 moest iik me melden. de zusters waren zo lief voor em en om 10.30 werd ik naar de operatie afdeling gereden en kreeg ik de controles en het infuus dat deed erg veel pijn. nu nog eigenlijk en wat ik me als laatst kan herrineren is dat er een poolse atrs met me stond te praten en toen werd ik wakker. moet zeggen dat het erg meeviel.
    terug op mijn kamer kon ik verder slapen en toen ik wakker werd stond de gyn naast me en legde me uit dat alles goed gegaan is en dat ik over 6 weken voor controle langs moet komen en dan hoor ik de uitslag van het onderzoek die de pathaloog zal uitvoeren.
    ik ben nu wel erg moe en heb best wel wat buikpijn.zal er wel bij horen. me man en zoontje zijn erg lief voor me. dit geeft mij de kracht om door te gaan en vooral voor mijn zoontje er te zijn op zijn verjaardag. weet dat ik alles een plaats moet geven en gelukkig kan ik mijn hart bij jullie luchten als dat nodig is.
    zal het een week rustig aan moeten doen. zal het ook wel nodig hebben denk ik.
    moet gaan bedank voor de tijd dat jullie nemen om naar mij te luisteren

jennefer

9. honey

honey Lid

26 feb 2006
    40
    0
    0
    Jennefer,

heel veel sterkte met het verwerken!

groetjes, honey

10. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Vreselijk voor jullie Jennefer.
    Heel veel sterkte in de komende tijd.

Wat kan het leven soms oneerlijk zijn.

Silly

11. Lynn

Lynn Actief lid

30 nov 2005
    311
    0
    0
    Wat erg voor jullie Jenefer,
    Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Dikke knuf Lynn

12. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Heel veel sterkte.

13. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Heel veel sterkte nog voor de komende tijd. Heel veel geluk en gezondheid vor jou gewenst!! Ondanks de nare periode wens ik je zoontje een heeele fijne 6e verjaardag en voor jou hoop ik dat je de dag door komt zonder teveel verdriet.
    Liefs Carry

14. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Eindelijk heb ik je topic dan gevonden! Ik zocht op de verkeerde afdeling.
    Meid, ik ben blij voor je dat je alweer lekker thuis bent bij je geliefden. Goed dat je voor die algehele narcose hebt gekozen, je moet er toch niet aan denken dat je het enigszins meemaakt wat ze met je aan het doen zijn....
    Ik zou je zeker aanraden om nog even rustig aan te doen, ik wilde de volgende dag alweer veel te veel en toen kwam de pijn in alle hevigheid weer terug.
    Ik heb je nog een prive berichtje gestuurd, maar ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen en wees maar extra lief voor jezelf!
    Groetjes, Anakin

15. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi bedankt allemaal.
    ik ben ook van plan om het rustig aan te doen.

Deel Deze Pagina