Baarmoeder die naar achter ligt

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door angel02, 9 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Hallo dames
    Ik had met 10 weken een echo en dacht oké die gaat via de buik maar ze zag niks omdat mijn baarmoeder erg ver naar achter ligt.gelukkig was het inwendig perfect te zien met kloppend hartje gezien en gehoord :D.
    Nu moet ik woensdag weer ben dan 12 weken en ze zij we proberen het gewoon weer.nu is mijn vraag zijn er dames die dit ook hebben gehad en dat er bij 12 wel wel via de buik kon.ook had mijn vk het erover dat de bm vanzelf naar voren klapt wanneer was dat bij jullie.
    Liefs

2. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    Dat heb/ had ik ook. Bij mij met 12 weken nog wel inwendig gehad. Wel uitwendig geprobeerd maar was slecht te zien. Daarna pas met 17 weken weer geweest en toen kon het natuurlijk wel. Vanaf wanneer is dus moeilijk te zeggen;)

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Bij mij vrij vroeg, met 9 weken konden ze al wat zien uitwendig. Niet echt hele goede kwaliteit zeg maar, maar wel duidelijk dat er een boontje met kloppend hartje zat.

4. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ja had/heb ik ook. eerste echo was ook inwendig.
    Is helemaal geen problem. Geloof dat 1 op de 4 vrouwen dit heeft

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Met 10 weken konden ze het uitwendig zien maar ze moesten wel onwijs hard drukken door mijn gekantelde baarmoeder.

Met 13 weken een echo gehad (uitwendig) medisch. Ze gaf aan dat ze vaak ook nog even inwendig willen kijken omdat ze het dan vaak nog iets beter kunnen zien. Maar dat hoefde helemaal niet! Ze kon alles perfect bekijken en heeft zelf dingen kunnen spotten die met 13 weken nog heel moeilijk te zien zijn.
    Ze hoefde ook niet hard meer te drukken.

6. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hier bij 9 weken een inwendige omdat uitwendig niet wilde lukken. M'n bm lag ook ver naar achter. Bij de 10 weken had ik heeeel veel water gedronken en toen lukte t met 10 weken wel.

Kan dat ik weet echt geen kwaad. Je bm groeit nog, dus dat komt vanzelf wel goed.

7. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met 12 weken bij mij de voerige keer was er uitwendig niks te zien.
    Deze keer zelfs met 17 weken moest het gedeeltelijk inwendig omdat ze het gewoon niet goed kon zien.
    Wisselt dus per persoon en per zwangerschap.
    ik zou me er geen zorgen over maken.

8. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ik heb ook een baarmoeder die ver achterin ligt. Bij mij helpt het wel echt om met een gevulde blaas naar de echo te komen. Ik heb daar woensdag het verschil gezien tussen een echo bij mij met een gevulde blaas: het kindje was perfect te zien. Toen geplast en kon ze daarna het kindje nog amper vinden haha!
    Misschien voor jou dus ook handig om met een gevulde blaas naar de echo te gaan voortaan?

9. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik ga woensdag met een goede volle blaas erheen misschien had ik vorige keer wel te weinig gedronken.en dan zie ik het wel en anders toch nog een keertje inwendig is ook niet erg ;)

Deel Deze Pagina