Geen HCG aanmaken en toch zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door womantje28, 1 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Ga een pretecho maken en dan zul je direct met je eigen ogen zien dat je niet zwanger bent. En anders merk je het wel over de komende 20 weken dat het bij die vetrol blijft.

    Ik kan mijn buik niet meer intrekken hoor, doet pijn en krijg het dan benauwd :rolleyes:
     
  2. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je er verstandig aan doet met iemand te gaan praten hier over. Het klinkt alsof er nog een hoop oud verdriet zit dat niet goed verwerkt is.

    Sterkte
     
  3. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.332
    113
    Vrouw
    @womantje28 Ik ben zo brutaal geweest om in jullie bericht geschiedenis te kijken, om een beter beeld van jou te krijgen. Ik denk dat door jou geschiedenis wat er allemaal is gebeurt dat je daardoor nu graag zwanger wilt zijn. En stiekem weet je dat je het niet bent ook omdat je niet na een huisarts toe wil. Toch raad ik je aan om na de huisarts toe te gaan, niet alleen voor het feit wel/niet zwanger maar ook om een verwijs te krijgen met iemand over jou verdriet te praten. Hoe langer je daar mee wacht hoe moeilijker dat gaat worden en hoe meer erbij gaat komen.
     
  4. womantje28

    22 nov 2013
    28
    3
    3
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor jullie reacties. Ik begrijp ook dat het vreemd klinkt allemaal. Maar wat ik ook zo raar vind. Als ik op de bank zit dan gaat mijn buik soms ritmisch op en neer, wel zachtjes natuurlijk. Net een hartslag. Hebben jullie dat ook weleens?
     
  5. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Ja hoor. Gewoon mijn vet dat heen en weer gaat. Of darmen die rommelen. Of indd je hartslag.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    'zit nu naar haar eigen buik te kijken'

    Haha verrek!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  7. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Elke minuut van de dag. Dat is mijn hartslag.

    Ik ben zelf 20 weken zwanger en ben niet zwanger vanaf 30 dec, maar een maand later. Als je vanaf die datum zwanger zou zijn dan zou je al 24 weken zijn en dan voel je de baby echt wel schoppen van binnen.

    Overigens kan ik wel nog een stukje vet vastpakken over mijn zwangere buik. Maar ik heb dan ook genoeg en na 45 kilo afvallen is het allemaal wat losjes zeg maar.

    Maar er zijn ook genoeg vrouwen die met 20-24 weken nog maar een heel bescheiden buikje hebben. Als je dan een vetlaagje van jezelf hebt dan valt het misschien niet eens zo op.

    Maar goed . ..ik denk dat je niet zwanger bent zoals eigenlijk iedereen hier.
    Ik heb wel met je te doen. Je bent de grip op de realiteit behoorlijk kwijt. Ook ik raad je aan om psychische hulp te zoeken. Sterkte!!
     
  8. womantje28

    22 nov 2013
    28
    3
    3
    NULL
    NULL
    Is het echt zo dat het vanaf 30 december al 24 weken zwanger zou zijn? Oke, ik zal eerlijk zijn. Hopelijk verlies ik niet mijn geloofwaardigheid maar ik wil juist helemaal niet zwanger zijn. Ben er eerlijk gezegd als de dood voor. Ik ben al jarenlang een alleenstaande moeder van twee zoons die ik altijd heb omdat hun vader helaas uit beeld is wegens drugsverslaving.

    Zoons zijn 15 en 10. Ik vind het zwaar om kinderen te hebben en ben als de dood om zwanger te worden omdat ik er echt niet aan moet denken om weer een baby te moeten hebben.
    Heb lieve jongens hoor maar al mijn vrije tijd, geld en energie zit in hun hobby. Zwemmen op hoog niveau.
    Ik heb nooit voor mezelf, ja als ze op school zitten dan maar die tijd gaat voornamelijk op aan werk en huishouden.

    Ik ben niet aan de pil want kan niet tegen hormonen maar heb op 30 december sex gehad met condoom. Sindsdien ben ik panisch om zwanger te zijn. Dit was een one night stand en eigenlijk heb ik die nooit, juist omdat ik bang ben om zwanger te raken.
    Nu denk ik steeds van o wie weet was het condoom wel lek. Ik durf niet naar de dokter want die zal me voor gek verklaren misschien. Mijn angst komt ook doordat ik vrijwel altijd een opgeblazen buik heb.

    Ik zit dit huilend te typen. Wil niet zwanger zijn. Ben gaan googlen en lees steeds dat mensen twee baarmoeders hebben of geen hcg aanmaken. Mijn vorige topic was ook gelogen ik heb geen twee baarmoeders. Tenminste niet geconstateerd maar ben er wel bang voor. Maar zou toch ontdekt moeten zijn? Heb één natuurlijke bevalling en één keizersnede gehad.

    Zou de dokter denken dat ik gek ben als ik mijn verhaal doe? Wil niet dat mijn kinderen afgepakt worden namelijk. Wie kan mij helpen?
     
    Lottie987 vindt dit leuk.
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Ja natuurlijk was het echt wel gevonden tijdens je echo's en tijdens je keizersnede als je echt 2 baarmoeders had

    Ik denk echt dat je door alles vreselijk slecht in je vel zit en je bent angstig op een niveau dat het niet realistisch is. Ik zou je huisarts bellen en vragen om je te laten doorverwijzen naar een psycholoog. En stop met googlen tot die tijd. Er zit een hoop zeer en onzekerheid bij je. En daar is echt wel hulp voor te krijgen. Gun dat jezelf ook.
    En waarom zou de dokter in hemelsnaam je kinderen afpakken als je hulp voor jezelf zoekt? Psychische problemen is niets om je voor te schamen, groot deel van de bevolking kampt ermee. Elke arts is blij zijn dat er iemand op het spreekuur komt en ermee aan de slag wil gaan.

    Ik heb ook EMDR gehad om trauma's te verwerken en het enige dat ik kan zeggen: dat had ik eerder moeten doen.
     
  10. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.754
    785
    113
    Op die termijn hoor je je baby echt wel te voelen. En zoals meerderen al gezegd hebben, maak een afspraak met je huisarts. En als je daar geen vertrouwen in hebt, dan laat een pretecho maken. Dan heb je zekerheid.

    Die foto van je buik lijkt mij eerder op een vetrolletje dan wat anders.

    Elke zwangere maakt hcg aan, geen uitzonderingen. Zonder hcg, geen zwangerschap. Op jouw “termijn” zou elke zwangerschapstest op zijn minst een tweede streepje moeten geven.

    Ik denk eerder dat je jezelf voor de gek houdt. Laat een echo maken en zie zelf dat je niet zwanger bent.
     
  11. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Meid, ik denk dat je beter hulp kan zoeken. Wel een tip... lieg niet meer over je algehele toestand. Mensen hebben tijd en energie gestopt in reacties naar jou toe. Je zit anoniem op een forum, dus wat weerhield je ervan om eerlijk te zijn?
     
    Sado vindt dit leuk.
  12. womantje28

    22 nov 2013
    28
    3
    3
    NULL
    NULL
    Het spijt me ook echt dat ik gelogen heb. Ik ben een week of zes op een ander forum wel eerlijk geweest en mijn vraag gestelt maar daar werd ik door de meesten wel voor gek verklaard. En ik maak mezelf inderdaad heel onzeker met verhalen te lezen over vrouwen die gewoon ongesteld worden tijdens zwangerschap door een tweede baarmoeder. Of die geen hcg aanmaken. Ik heb zeker wel twaalf zwangerschapstesten gedaan, zelfs een maand geleden een dure van clear blue met zwangerschapsduur indicator en toen stond er "niet zwanger". Ik dacht toen van zo nu kan ik het eindelijk loslaten maar de angst is er nog steeds.

    Wil ook absoluut geen sex of relatie meer want deze onzekerheid verziekt alles.
     
  13. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Je blijft hangen in de niet bestaande zwangerschap, want je hebt een angst probleem. En in dat laatste zit de oplossing, zoek hulp voor je angst.
     
    Annedore vindt dit leuk.
  14. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    Ach meid, wat zul jij je vervelend voelen. Hopelijk durf je de hulp te zoeken, die je helpt je weer beter te voelen. Sterkte. Goed voor jezelf zorgen!
     
  15. womantje28

    22 nov 2013
    28
    3
    3
    NULL
    NULL
    Ik vraag dit voor een beetje geruststelling voor mezelf. Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben met ongeveer twaalf negatieve testen en dezelfde regelmatige menstruatiecyclus als altijd?
     
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Als de negatieve testen en je menstruatie je niet zullen geruststellen, heeft niets wat wij zeggen enige effect. Als je het keiharde bewijs niet geloofd, dan zeggen onze woorden je ook niets
     
    Annedore vindt dit leuk.
  17. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    Ik zou zeggen, de kans is nul. Zonder HCG geen zwangerschap.
     
    dreumesje vindt dit leuk.
  18. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.906
    1.187
    113
    Nederland
    Die kans is nul.

    Ik heb me ook even een beetje ingelezen in jouw vorige berichten en kan me echt aansluiten bij andere berichten om hulp te zoeken.
    In mei lees ik dat je nog een man hebt en bezig bent met zwanger worden en nu wil je niet zwanger worden en heb je een one nightstand gehad.
    Misschien een verkeerd oordeel, maar op basis van je berichten (ook in het verleden) zou ik zeker professionele hulp zoeken.
     
  19. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Je bent zelf het levende bewijs van wat voor onzin mensen het internet op slingeren... ik zou dat soort verhalen dus met een korreltje zout nemen.

    Ik blijf bij mijn eerdere advies: bel een pretechobureau. Dan kun je het met eigen ogen zien. Ik denk namelijk dat dat het enige is wat jou zal overtuigen. Je hoeft je dan ook geen zorgen te maken over wat je huisarts er allemaal van denkt.
     
    Cherryblush vindt dit leuk.
  20. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Heb ik ook gelezen.. Vrij ernstig.. Ik sluit mij hierbij aan.
     
    margarethd vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina