Geen HCG aanmaken en toch zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door womantje28, 1 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ik kan de mijn met 32 nog zo pakken:| deze keer is mijn buik zoveel kleiner als met de jongens dat ik nogal veel groeiruimte over heb :D
     
    Aimra vindt dit leuk.
  2. maaike3

    maaike3 Bekend lid

    31 aug 2009
    772
    255
    63
    ik wil niet lullig overkomen. Maar ben je nou serieus? zo niet Hoop ik dat je echt hulp mag krijgen je verdiend het je anders te voelen dan dit.
    En als je de boel zit te bezeiken... zou je wel schik gehad hebben. Maar ook dan heb je hulp nodig
     
  3. womantje28

    22 nov 2013
    28
    3
    3
    NULL
    NULL
    Ja ik ben heel serieus. Helaas voel ik mij zo. Ik ga een afspraak maken bij de dokter, dan kan ik dit voorgoed afsluiten. En hoef ik niet meer bang te zijn dat ik zwanger ben.
     
    GroeneBomen en Flamingo1990 vinden dit leuk.
  4. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Goed idee.. Heel veel sterkte ermee, hoop dat je wat rust krijgt en jezelf niet meer gek gaat maken met allerlei ideeën!
    En niet meer googlen, daar komen altijd allerlei gekke dingen uit voort!
     
    Joolel vindt dit leuk.
  5. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Als je toch naar de dokter gaat praat dan eens over een sterilisatie.

    Geeft voor jezelf misschien ook wat meer rust.
     
    Cherryblush vindt dit leuk.
  6. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Ik hoop dat je de reactie niet zo bedoeld als dat hij over komt, want ik vind het echt een hele ernstige reactie en absoluut niet kunnen. Psychische klachten kan iedereen overkomen. Dit komt heel bot over.
     
    Beebi1987 en Ysabella vinden dit leuk.
  7. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Het was een serieuze reactie.
    Ik snap niet waarom jij het ernstig vindt en niet kunnen?

    Ts is panisch bang om zwanger te worden en al 5 maanden gigantisch in de stress vanwege 1x seks.
    Ze wilt geen kinderen meer en kan niet tegen hormonen. Sterilisatie lijkt mij dan helemaal geen vreemde optie..
     
  8. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Ik vind de manier waarop je het omschreef nogal hard over komen; niet bepaald steunend, eerder veroordelend. Daarom zeg ik ook, “ik hoop dat je de reactie niet zo bedoeld als hij over komt”. Op mij kwam je reactie meer over als: je spoort niet, laat jezelf helpen. Als je had gezegd; als je angst om zwanger te worden zo heftig is, zou je ook kunnen overwegen een sterilisatie aan te gaan - dan had ik je reactie normaal gevonden.
     
  9. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    @womantje28
    Vervelend dat je zo onzeker wordt van je gedachten.

    1 keer veilige seks gehad.. Je wordt Iedere maand ongesteld en negatieve testen. Duidelijk verhaal,. Gefeliciteerd je bent niet zwanger.

    Opgeblazen buik is heel normaal. Heb ik ook vaak last van. En ik ben niet zwanger!

    Ik hoop dat je contact opneemt met de huis arts of een psycholoog.

    Heb jaren geleden een tijdje bij een psycholoog gelopen toen ik met mijzelf in de knoop zat.

    Ik hoop dat je hulp zoekt zodat je door de issues heen kan werken, zodat je, jezelf een stuk beter gaat voelen.
     
  10. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik kan mij voorstellen dat het bij jou anders over kan komen nadat je het zei, maar ik had niet meteen slechte gedachten bij haar berichtje. Denk dat het een kwestie van interpretatie is geweest in dit geval. Ik heb geen moment gedacht dat ze dit hard bedoelde dus het kan verschillend overkomen bij verschillende mensen. Altijd lastig met geschreven woorden :)
     
    Mamalove2014, Dame09 en Meiske2015 vinden dit leuk.
  11. Noppes

    Noppes Actief lid

    31 aug 2018
    132
    120
    43
    Vrouw
    Je maakt jezelf helemaal gek op deze manier.
    Om een opgeblazen buik en vetrolletje, ik zou zsm naar de huisarts gaan en deze kan dan jou doorverwijzen naar de hulp die jij nodig hebt.
     
    Sado vindt dit leuk.
  12. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Nu op RTL 4 dr phil, met dames die zelfde soort symptomen hebben en denken zwanger te zijn. Geen idee wat voor advies eruit komt, maar misschien is het iets om te kijken.
     
    sannekrul, Wonder 1980 en paula1984 vinden dit leuk.
  13. womantje28

    22 nov 2013
    28
    3
    3
    NULL
    NULL
    Dankjewel, ik zit de aflevering te kijken. Zo extreem als hierin te zien is ben ik zeker niet. Als ik een echo zou krijgen of de huisarts voelt mijn buik dan zou ik dat absoluut geloven als er gezegd wordt dat ik niet zwanger ben.
    Ik ben gewoon heel bang dat ik het wel ben na verhalen op internet over dubbele baarmoeders en vrouwen die geen hcg aanmaken.
     
  14. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Dan zou je over je angst heen moeten zetten om toch langs de huisarts te gaan of een echo bureau. Wat daar ook in voor kwam je zoekt bevestiging (Google) van wat jij denkt dat een zwangerschap is en dat accepteer jij als verklaring dat het klopt en alle tegens leg je naast je neer als niet waar. Deze dames noem jij extreem, maar zijn wel hetzelfde als jou begonnen. Dat er 1 bij zit die al 3 jaar en 7 maanden zwanger is van een 6-ling tja dat is wel een beetje gek. Zij is er wel heilig van overtuigd en weet het zeker ondanks alle onderzoeken die het tegenbewijs leveren, behalve haar eigen doppler die hartslag laat horen op haar buik. Maar ze heeft zich wel laten onderzoeken en jij nog niet. Ik zou toch snel een afspraak maken voordat je ook 3 jaar en 7 maanden en langer denkt dat je zwanger bent.
     
  15. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.947
    12.420
    113
    Vrouw
    @womantje28 Maar je hebt geen twee baarmoeders dat was écht wel gezien bij je keizersnee of op een echo dat er wat was.
     
  16. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Sorry, maar als jijl ondanks maandelijkse ongies, negatieve testen, nog steeds doet denken dat je een dubbele baarmoeder hebt en geen hcg aanmaakt en dus wel zwanger moet zijn en daarnaast zelfs leugen na leugen verteld, ben je imo net zo extreem.
     
    xElles vindt dit leuk.
  17. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ja, beetje hard misschien, maar ben het hier volledig mee eens. :rolleyes:

    Als we al niet getrolld worden, dan vind ik dit echt een bezoekje aan je huisarts waardig.
     
    Cherryblush vindt dit leuk.
  18. ChanelM

    ChanelM Actief lid

    14 dec 2016
    479
    111
    43
    -Dus je hebt niet 2 baarmoeders, want je zegt dat je dat gelogen hebt. Maar alsnog denk je zwanger te zijn met 2 baarmoeders?

    -Je was in je post van 1 mei (of ik weet niet meer hoeveelste) een half jaar bezig met zwanger worden. Terwijl je ergens in deze topic schrijft dat je helemaal niet eens zwanger wilt worden.

    Lieve schat, ik denk echt niet dat je zwanger bent. Maar ik denk wel dat je een beetje flink in de war bent. Ik hoop dat je de stap kan zetten om een afspraak te maken met je huisarts en dat je alsnog je verhaal daar kwijt kan en jullie samen een oplossing kunnen vinden. Therapie of iets, want misschien heb je wel onbewust een trauma opgelopen. Ik wens je veel sterkte.
     
  19. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Zoals eerder al gezegd, zonder hcg hormoon geen zwangerschap. Dat hormoon heeft namelijk een hele belangrijke functie, zoals de vrucht beschermen tegen je eigen immuunsysteem en het regelen van diverse processen om een gezonde zwangerschap tot stand te brengen.

    Jij bent en ongesteld geweest en je hebt negatieve testen. Nee, je hebt geen twee baarmoeders want dit was dan in je eerdere zwangerschappen wel gebleken.

    Maak snel een afspraak bij je huisarts zodat je deze irrationele gedachtengang achter je kunt laten.
     

Deel Deze Pagina