HCG laag, maar kan kloppen, wie kan mij helpen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door BridgetV, 13 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BridgetV

BridgetV Lid

2 aug 2019
    23
    29
    13
    Vrouw
    Deze dame blijkt zwanger te zijn volgens de testen, maar ik heb PCOS.

even data hierbij..

6-12-2021 eerste dag laatste menstruatie. Ik heb een cyclus van ongeveer 33 tot 38 dagen.

Ik heb tussen 15 en 25 december geen sex gehad. Wel op 26/12, 28/12 en 29/12.

Ik testte licht positief op zaterdag 8-1-2022 en 9-1-2022 digitale CB met de tekst zwanger 1-2

gisteren kreeg ik een echo, omdat ik voor iets anders kwam en moest dus vertellen dat ik een positieve test had. Hij ging kijken en zoals ik zelf verwacht had was er niet zoveel te zien enkel een verdikte slijmvlies.

Ik moest HCG prikken, en die is slechts 20,4 gaf de arts net aan.

Hij gaf aan, ja je bent dan zwanger maar heel pril en dat was dan ook wel te zien op de echo (niets dus hahaaha) maar nu moet ik woensdag weer bloedprikken en donderdag weer een echo.

Als ik goed bereken, dan kan het ook gewoon kloppen toch, en betekend het nu nog helemaal niets ernstigs. Zit immers officieel pas op dag 39

2. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Het zou kunnen als je pril zwanger bent. Je hcg moet zich elke 2-3 dagen verdubbelen, als het dat doet en je ziet dat woensdag in de waarden dan kan het nog gewoon goed zijn.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.951
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Stel dat je op 8-1 op 7 dpo zat dan ben je vandaag 12 dpo en dan is het hartstikke logisch dat je nog niks ziet op een echo.
    En dat je hcg waardes wat laag liggen hoeft niet perse iets slechts te beteken.
    Kan ook zijn dat jouw hcg waardes verdubbelen om de 72 uur :)

4. BridgetV

BridgetV Lid

2 aug 2019
    23
    29
    13
    Vrouw

En kan je werkelijk al zo vroeg positief testen dan Ik sta daar toch echt elke keer goed van te kijken en dat ik het dan zo bedacht van, dame ga maar eens testen. Want ik heb het niet gepland zeg maar Meer dan welkom hier, dat zit wel goed. Maar snap er werkelijk niets van soms.

Ik ben er ook wel relax onder, en wacht rustig af maar twijfel dan toch weer

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.951
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Ik testte op 6 dpo al heep vaag positief en op 7 dpo een licht roze streep. Geen tuur meer.

BridgetV vindt dit leuk.
  6. BridgetV

BridgetV Lid

2 aug 2019
    23
    29
    13
    Vrouw
    Thanks in ieder geval. Ik wacht het allemaal wel af, meer dan dat kan je gewoonweg ook niet doen

Deel Deze Pagina