Wij hebben er ook nooit een gehad. Ten eerste vind ik ze niet zo mooi, ten tweede vind ik ze gevaarlijk/eng en ten derde sliepen onze kindjes bij ons in bed, dus dan kan 't sowieso niet . Nooit gemist hoor!
Wij hebben horren voor de ramen, dus nodig vind ik het niet. Daarnaast ben ik gevoelig voor stof, dus alle onnodige stoffen oppervlakken vermijd ik liever Gelukkig vind ik het ook niet mooi dus ik mis niks.
Wij hadden er wel een, maar die heeft nooit boven het bedje gehangen. Die moest toch onder de schuine wand en toen vond ik het niet mooi meer. Ik heb hem nooit gemist.
Wij kregen een hele mooie sjieke klamboe bij het kamertje, maar helaas past die niet op het kamertje, i.v.m. schuin dak..... Denk dat we de klamboe inwisselen voor een ingebouwde hor in het raam...
wij hadden bij zoontje wel een maar heeft niet lang gehangen (hij ging er mee spelen en dat vond ik te gevaarlijk). nu krijg ik meisje en beginnen we er niet eens aan..... ga wel kijken voor een inzethor voor de ramen
Wij hebben het ook niet We hebben een familie wieg daar zat het bij maar ik heb het er niet bij gedaan
Ik ook niet. Vind het er heel schattig uit zien,maar heb bij vrienden een keer gezien dat hun zoontje met 5 maanden de klamboe naar binnen trok en hier bijna in gestikt is.