Titel lijkt me duidelijk Iemand heeft me aangeboden om een site te maken en hem te helpen onderhouden. Het gaat om een ruil van wederzijdse bedrijfs dienstverlening zeg maar.
nou gewoon.... uhm een website met foto's, welke beurzen, een gastenboek en evt een webshop met ideal, verder heb ik er ook weinig verstand van hahaha Hij wil hem maken voor mij en mijn man en mij leren hoe we er vanalles op kunnen zetten etc. Ook dat er banners opzitten voor naar andere bedrijven, zoiets
Waarom vraag je dat niet aan die persoon zelf? Lijkt me dat je daarvan het meest duidelijkste antwoord zal krijgen....?
hahaha nee, dat komt omdat hij die dienst verleend en ik goederen lever, dus wil ik een beetje weten of het overeenkomt met wat hij zegt, ik heb er nl totaal geen kijk op Als hij zou zeggen dat het 200-3000 zou zijn zou ik het ook geloven, snap je?
Tja, ik werk bij een internetmarketingbedrijf maar de prijs kan echt heel erg verschillen. Je zou zelfs al een gratis site kunnen krijgen zo. Een webshop erbij kost al wat meer, moet de website goed vindbaar zijn in de verschillende zoekmachines en zo zijn er meer factoren. Als ik jouw was zou ik gewoon eens op zoek gaan naar een internetmarketingbureau of een bureau voor webdesign en daar een offerte aanvragen, dit kan gewoon vrijblijvend.
Oke... ik snap het Ik betaal voor een kant en klare website/shop 70 per 3 maanden. Misschien heb je daar wat aan?
oke en daar hoef je zelf dan niets aan te doen? Die is dus klaar, neem aan dat je dan zelf wel foto's moet plaatsen een tekst moet schrijven etc. En ik weet ook dat je een gratis website kunt maken maar daar zitten vast ook haken en ogen aan, anders was het niet gratis denk ik?
mijn moeder heeft voor haar website 500 betaald, zonder webshop, zonder onderhoud. en in google gezet betaald ze per keer dat iemand de website bekijkt geloof 5 cent.
ik heb een webwinkel gekocht voor 250 euro, moest hem dan wel zelf invullen en volzetten en eventueel het disign aanpassen.. ook het winkel logo heb ik laten maken door een ander bedrijf... de domijnnaam registratie kost mij een tientje per jaar geloof ik... het verschild nogal, vooral als je bewegende beelden of plaatjes erbij wilt...
Jawel, ze gaan wel standaard Google in maar het kan maar zo zijn dat je dan op pagina 500 staat bij zoektermen die aan jouw website gerelateerd zijn. Zoek maar eens op zoekmachine optimalisatie. Hiermee kan je er voor laten zorgen dat je werkelijk boven aan de zoekresultaten komt te staan op Google. Ik heb het niet over Adwords, dat is weer een andere mogelijkheid. Ik geloof dat wij een kant en klare website, incl zoekmachineoptimalisatie aanbieden voor eenmalig 575euro(maar ik ben niet van de offertes en marketing dus hieraan kunnen geen rechten ontleend worden!)
overigens laat ik het wel door iemand doen die er een bedrijf in heeft, niet iemand die het als hobby doet.
ze komen waarschijnlijk wel allemaal standaart op google maar mijn moeder had dit volgens mij gedaan zodat ze in die bedrijfstak op de eerste pagina kwam. en ze had dan ingesteld met een maximum van 150 euro per maand.
Dan kan hij toch een offerte maken voor je, dat geeft je dan een beetje idee. Zelfs bij bedrijven kan het nog erg schelen hoor, de ene is een stuk goedkoper dan de ander. Ik denk dat ondanks dat jij goederen levert aan hem in ruil voor de site, je wellicht toch een soort van moet 'onderhandelen' over de 'prijs'. Wellicht vindt hij dat zijn diensten een paar duizend euro waard zijn, maar dat kun jij te veel vinden.
Ik heb een grote webwinkel en het ontwerp, maken en het systeem wat er op draait heeft ons in totaal 4000,00 euro gekost. Het is maar wat je wil en hoe groot de server is. Erg lastig te zeggen dus.
Nou, het uiteindelijke bedrag wat ik netto kwijt zou zijn is niet zo heel erg veel, Als ik de bedragen zie die hier voorbij komen is deze ruil zo gek niet, voor mij niet, maar ook voor hem niet, aangezien hij ook duurder uit is wanneer hij ze in de winkel zou moeten kopen en ik niet omdat de inkoop van hetgeen hij wil hebben ook niet zo heel veel was
Wij waren 800 euro kwijt voor een website met online boekings en reserveringssysteem. (Zelfde idee?) Dat betalen van 5 cent per bezoeker zijn Google adwords. Jouw advertentie komt bij bepaalde zoekwoorden in de rechter zijkant te staan. Voor iedereen die erop klikt betaal je een paar cent. Met een maximum per dag die je zelf instelt Voor onderhoud betalen we 450 euro per jaar. We mailen door wat we willen en alles wordt geregeld. Dit is inclusief doorlopend seo traject. Domeinregistratie is 15 euro per domein per jaar
Ik weet niet of dat het zelfde systeem is, denk het niet, maar het kan zo maar hahaha. Het onderhoud moeten we in principe wel zelf doen, nadat hij ons geleerd heeft hoe. Maar voor vragen etc en uitleg hadden we in elk geval een jaar de tijd om op hem terug te vallen.