20 wkn guo en zo bang?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mamakaatje, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hallo meiden.
    Vandaag hebben we de 20 wkn echo in het zh om 13.30 u.
    Na 2 mk en zwangerschapsdiabetes ben ik nu zo bang dat er op de echo iets te zien is wat niet goed is.
    Ik kan gewoon ook nog steeds niet genieten v deze zwangerschap. De angst dat het misgaat is zo groot. Herkennen jullie dit? En kwam er een moment dat jullie er wel vertrouwen in kregen en konden genieten?

Alvast bedankt!

Liefs mamakaatje

2. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik had t ook! kon na mn vorige ma niet genieten. stopte t een beetje weg dat ik zwanger was, om mezelf te beschermen! ik dacht na de 11 wkn echo wel wat zekerder te worden maar nee hoor!
    ik dacht ook dat er vast iets mis zou zijn en had slapeloze nachten.
    maar de 20 wkn echo was goed! nu zit ik echt op een roze wolk! ik voel me nu ook zekerder nu ik t elke dag voel bewegen! daar geniet ik echt van!
    dus na de echo gaat er een hoop spanning weg en ga jij lekker genieten van het wonder in je buik!!
    succes vanmiddag!
    xxx Tresje

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik had het ook hoor. Was op van de zenuwen. Heb 5 missed abortions gehad en zo onzeker.

Heb ook Hashimoto en was bang dat het daardoor afwijkingen zou hebben.......

Ik heb bijna een traantje gelaten van vreugde toen bleek dat alles gewoon in orde is..

Ook ik heb zwangerschapssuiker overigens. Kleintje doet het perfect, groeit netjes binnen de curves. Ik heb elke 2 a 3 weken groei echos.

Blijft keer op keer spannend hoor.

Ik krijg er nu een beetje vertrouwen in. Ik ga het steeds beter voelen, de hele dag door. Voel echt dat de kleine groot geworden is, en de bewegingen veelal voel. Soms heeft ie rustige dagen en dan ben ik wel weer in paniek hoor.

Heb nu de 28 weken bereikt, en door de suiker zal het nu ong nog 10 weekjes duren voordat we hem in onze armen mogen sluiten. Gisteren kwam het kraampakket, het gaat nu zo werkelijk worden.

Blijf het spannend vinden, maar nu ga ik er een beetje in geloven dat er echt een kindje bij komt.

4. En hoe was de echo?

5. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Joepie de echo was helemaal goed. De groei was gelukkig ook onder de middenlijn (ivm mijn zwangerschapssuiker). En we krijgen een..... ZOON :)

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hoi hoi

ik was al nieuwschierig hoe het met je ging en zoals ik nu zie wel redelijk ondanks je suiker...
    en wat leuk een zoon , wij verwachten ook een jongentje

liefs maaike

Deel Deze Pagina