Ik maak me een beetje zorgen. Mijn dochtertje is best vaak slaperig, vandaag hebben we weer zo'n dag. Ze lijkt ook echt geen honger te hebben terwijl het al weer tijd is voor een nieuwe voeding. Heb al het één en ander geprobeerd. Luier verschonen dooen we altijd voor een voeding. Iets kouds tegen haar wang houden om haar wakker te krijgen helpt ook maar 2 tellen. Maak me soms een beetje zorgen of ze wel genoeg binnen krijgt. Ze heeft wel veel plasluiers en poept meestal 2 keer per dag. Gisteren had ze een dag van vaak willen drinken en was ze heel hongerig, snap er soms niks meer van en rakak er een beetje gefrustreerd van.
oei lastig he, als ze zo slaperig zijn en je wilt dat ze goed drinken (ook voor je borsten). Hier is ook nog steeds dat er de ene dag veel gedronken wordt en dan opeens weer een dag niet, ze zullen het wel weer inhalen. Maar voor een kleintje is dat wel anders. Als je ze aanlegt, gaat ze dan ook niet op de automatische piloot drinken? en beetje aan handje of voetjes kietelen...
Soms wel maar dan een paar slokjes, ik kietel haar dan onder de voetjes, handjes of in haar nekje maar heeft niet zoveel resultaat. Vanmorgen om 8 uur een paar slokjes (naar mijn idee) en om 1 uur pas weer aan het drinken gekregen, wel eerder geprobeerd natuurlijk maar dan wil ze echt niet. Dinsdag moeten we naar het cb en kan haar dan gelijk ook wegen.
plas en poepluiers en gewicht zijn het belangrijkst. mijn kindje liet er in het begin ook wel eens lang tussen zitten. goed om even te laten wegen maar het klinkt niet heel ergnstig. zeker omdat ze soms wel weer meer drinkt. hier ook wisselend patroon.
Vandaag heeft ze goed gedronken en ze had ook twee beste poepluiers, gisteren trouwens ook. Maar toch wordt je onzeker op die dagen dat ze minder wil.
Knuffel voor jou! Ik herken de onzekerheid, maar dat wordt vanzelf minder Vertrouwen hebben in je kleintje en in je borsten, het komt goed!
Vandaag op het cb geweest en ze weegt nu 4320 gram, iets boven het gemiddelde zelfs. Verder waren ze tevreden over haar hoe ze het doet. Heb me dus zorgen om niks gemaakt.