Hoi dames! mij had gister ochtend en gister avond een positieve ovulatie test. Nu hebben wij gister gemeenschao gehad in de avond. Vandaag voel ik kramp van mij ovulatie is het nu handig om het vanavond nog een keer te doen? Of is dat dan te laat? Ik weet het niet zo goed..
Hi! Na een positieve ovulatietest springt het eitje na 24-48 uur zoiets. Dus kan zeker geen kwaad om het vanavond nog een keer gezellig te maken!
Bedankt voor je reactie! Ik heb namelijk nog steeds pijn bij mijn eierstok.. dus dat is denk ik echt van de eisprong..
Wat je vaak voelt is de laatste groeispurt van je eitje! Als je je eisprong echt voelt dan voel je vaak daarna geen druk of pijn meer.
Nou dan kan het dus zijn dat je eitje gesprongen is als je die druk niet meer voelt ineens. Dus als je gemeenschap hebt rond die periode (tot 12/24 uur na het springen van je ei) dan heb je kans om zwanger te worden. Denk dat je wel goed zit al hoor met gemeenschap!
Ah oké!! Nou dan zit ik wel goed denk ik! Nu maar afwachten.. moet extra lang wachten want mijn cyclus is veel langer eisprong dan op dag 18..