Hoi meiden. Ik moet even van me af typen. Vorige keer een vroege miskraam gehad. En nu weer. Ik snap het niet. En het maakt me zo verdrietig. Ik voelde dat ik weer zwanger was en teste positief en ander halve dag erna weer. Ik was zo blij met de oploop dat ik een beetje mijn negatieve gedachten los kon laten. En ik had gister ineens weer mega menstruatie buikpijn en geen zere borsten meer. En ik dacht het zal toch niet he. En ja hoor mijn zwangerschapstesten lopen wederom af..... Is het raar dat ik even een pauze wil? Ik wordt er zo onzeker van.en bang dat dit weer gebeurd. Nu weet ik dat er meer dames zijn die dit meemaken. Ik ben gewoon bang nu dat er medisch wat is? Of is het gewoon pech. Vind het fijn even van me af te schrijven .We hebben gelukkig al 2 kindjes en daar geniet ik van maar de wens is gewoon groot.... Ik ga in iedergeval niet meer voor mijn NOD testen. Zeg ik nu haha. Liefs
Heel erg verdrietig dat je dit weer opnieuw overkomt. Dikke knuffel. Een pauze willen is helemaal niet zo gek, daar kan ik je ook alleen maar opzeggen doen! Als jou gevoel dat nodig heeft! Soms is het ook wel even lekker voor je lichaam even rust en geen druk op de ketel (bewust/onbewust ben je er toch altijd mee bezig) Hier ook meerdere miskramen gehad en biochemische zwangerschapjes. Nu gelukkig gezond zwanger, dus het hoeft echt niet altijd te betekenen dat er wat mis is met jou, al snap ik het wel ik heb dit ook zo een tijdje gevoeld. Tot ik mezelf even weer een schop onder de kont gaf en dacht “het zal niet voor niets steeds vroeg of rond nod steeds mis gaan” na mijn idee is dan gewoon iets niet goed/gezond met het kindje en wil moeder natuur het kindje en jou een hoop ellende besparen. Meer kan ik je eigenlijk niet zeggen, want ieder voelt het verdriet/frustratie op een andere manier echter hoop ik wel dat het je misschien op een andere manier van denken kan brengen. Zodat je er misschien toch wat minder verdrietig om bent.
Waarschijnlijk dikke pech... Ik heb het helaas ook gehad 2x achter elkaar. Wilde in eerste instantie ook pauze erna maar wilde toch door omdat ik geen tijd wilde verspillen. Meteen erna weer zwanger en gelukkig nog steeds zwanger. Dus nog niet opgeven.
Weet je wat ik nu niet snap. Predictor is helemaal wit. En kv nu super duidelijk. Bloeden is nu wel net begonnen. Bedankt voor jullie lieve berichtjes... Ik ga er wat mee doen ik ik blijft positief. Liefs
Loop zo avond 4 daagse ik post heb straks heb net wel helder rood bloed verloren. Maf toch ben nu in de war
Jeetje meis wat rot zeg! Dat je een pauze wil is begrijpelijk hoor, hier moet je gewoon aan toe geven als jij dat zo voelt. Hier bij de 1e snel zwanger en een hele makkelijke zwangerschap. We gaan nu voor een 2e, dit is de 2e ronde. 1e ronde is ook mis gegaan, meteen daarna weer zwanger. Maar ook nu ook bloedverlies en onduidelijke en onzekere echo's. Je weet helaas nooit hoe het loopt, en volgens mij hoeft een mk echt niet te betekenen dat er iets mis is met jou. Sterkte meid!
Dit is gek idd. Echter vertrouw ik wel meer op de predictor dan de kV. Ik heb daar de laatste tijd te vaak valse streepjes op gezien zelf en ook voorbij zien komen Ben idd benieuwd naar de foto’s straks
Ik zie dat de predictor van vanmorgen toch nog een licht streepje heeft. Maar veel minder dan de andere . Echt een tuur. Het vloeien in nu erger dus het is gewoon foepsie bedankt jullie zijn lief....
Ah wat ontzettend verdrietig voor je. Helaas herken ik het. Ik heb in januari een curettage gehad omdat het hartje was gestopt met kloppen. In april eindelijk weer wat vertrouwen in mn lijf, gelijk zwanger en dan een paar weken terug ook een miskraam helaas. Sterkte
Ik herken je verhaal ook, hier helaas 3 vroege miskramen gehad. Het is echt zo frustrerend, je gaat veel twijfelen aan jezelf.
Hè bah wat naar voor je .. weet precies helaas hoe jij je voelt Al het leuke zoals je er vol goede moed in stapte is dan helemaal verdwenen hè .. momenteel zelf nog herstellende van miskraam nummer 3 , het zwanger worden is hier het probleem niet maar daarna .. ben er vrezelijk onzeker van geworden en hebben hier ook een pauze ingelast en de verschrikkelijke condooms maar weer te voorschijn getoverd die ik diep van binnen echt wel weg kan kijken maar goed , psychies is een pauze voor ons even niet verkeerd . Er zijn ons onderzoeken aangeboden maar hoe en wat mogelijk is weten we nog niet precies dus gaan eerst daar is over in gesprek . Hopelijk is het jou snel gegund , Sterkte