Geen hormonen en echo's tijdens de cryo ronde

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Susannelilian, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik hoorde vanmorgen van de assistente in het ziekenhuis dat ik de cryo ronde (de ronde na de huidige ronde) met ovulatietesten mijn cyclus moet gaan bijhouden en realiseerde me net dat ik dan dus ook geen hormonen ga krijgen... Word daar echt heel erg onrustig van, dan krijg ik dus weer lange cycli en vertrouw die ovulatietesten ook niet echt, moet dan 2x per dag een test doen om mijn ovulatie niet te missen en dat levert ook weer veel stress op, steeds maar weer 3 uur niet plassen en drinken en dan weer een test doen, die dan vaak eerst nog een heel aantal keer negatief is voordat deze positief wordt, als ie dat al wordt... Heb nu ook een langere cyclus nu ik geen hormonen gebruik tijdens de verplichte rustronde na de mislukte IVF poging. Las dat je ook wel hormonen kan gebruiken, ga 2 november tijdens ons gesprek in het ziekenhuis ook zeker vragen of wij ook ajb hormonen mogen gebruiken, mijn lichaam heeft me al te vaak in de steek gelaten om nog het vertrouwen te hebben dat het zonder hormonen goed komt.

Hopelijk kunnen jullie me een beetje geruststellen en opbeuren, voel me echt rot en door het werkeloos zijn heb ik ook veel te veel tijd om te piekeren (1 van de redenen om zo graag weer aan de slag te willen)!

Groetjes Susanne

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ik heb in de cryo ronde gekozen voor tussentijdse fms (maar voor één ei dan natuurlijk) ipv ovutestjes. Die ovutesten werken bij mij niet goed en dit is veel preciezer :) Misschien kan dat in jouw zkh ook om je geruster te stellen?

3. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ga dat zeker voorstellen/vragen, word nu al onrustig van de gedachten dat ik straks weer aan die stomme ovutesten moet... Ik moet trouwens wel op dag 11 komen voor een echo, maar als mijn lichaam alles zelf moet doen dan duurt het dan nog wel even voordat mn eisprong is :(...

Deel Deze Pagina