Gevonden bij mijn ouders op zolder. We kunnen ons allemaal niet herinneren waar dit beertje bij hoorde, zo stom haha! Het is ongeveer 4 cm groot. Wie helpt ons???
Kon je die vroeger niet uit zo'n ding krijgen waar ook kauwgomballen uitkwamen maar dan speeltjes ?? Ik kan me wel beertjes herinneren die daar uitkwamen bij het zwembad 😄
Het heeft wel wat weg van een Dufty poppetje, maar die waren kleiner en er zat een lekker geurtje aan. Ze hadden allemaal een ander luchtje . Ik herken deze ook niet, ik had ze bijna allemaal.
Ik heb het Dufty huis op zolder liggen, daar hoort het niet bij (ze ruiken nog steeds erg lekker, die poppetjes hihi).
Je had toen toch vsn die speelgoed schelpen die je opende en dan zat daar een huisje in met vsn die poppetjes?
Het komt me heel bekend voor, volgens mij hadden wij hier ook speelgoed van! Maar waar het van is, geen idee .
Geen idee, zo had ik laatst ook van alles gevonden...een paar weet ik maar dat leeuwtje ben ik nog niet achter
Leeuwtje hoort bij my little pony! ik had hem ook. ts lijkt op een gummy beertje maar zeker weten doe ik het niet.
Is het geen vingerpopje?? /Ik dacht dat je ze om je vinger heen deed?? Hoe ze heten weet echt niet komt wel ( bekent voor) maar waar van verder?