Wel eisprongen met letrozole maar nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Robin94, 30 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin94

Robin94 Nieuw lid

1 mrt 2022
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Sinds januari dit jaar slik in letrozole, dit nadat er PCOS bij mij is vastgesteld door een echo en bloedonderzoek. Het was een hoop gepuzzel welke dosering goed was maar sinds april slik ik 5 mg en dat is de juiste dosering. Ik heb wel eisprongen (deze had ik af en toe ook al van mezelf voordat ik naar de fertiliteit werd doorgestuurd). Alleen het zwanger worden lukt nog steeds niet..
    Zijn er meer die in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten? Hoe ging dit bij jullie?

2. Irza

Irza Nieuw lid

30 jun 2022
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hoi Robin94,

Jep, ik ben ook sinds mrt bezig met letrozol (met de 'goede' dosering), maar het schiet niet op. Bij mij zijn de rondes heel wisselend: één keer volgens het boekje, de rest was onduidelijk of geen eisprong.
    Vanaf komende week gaan we overstappen op spuitmedicatie Gonal f. Hopen dat dit meer effect heeft.

Succes bij jou, hou hoop: het kan zomaar ineens raak zijn.

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.655
    27.304
    113
    Vrouw
    6 rondes clomid gehad met 5x een eisprong (1x werd t een cyste, echo te laat gehad dus was veel te groot geworden en dus cyste) ook niet zwanger geraakt.

1e ronde gonal f zwanger maar miskraam. Dus nog waardelozer.

4. Robin94

Robin94 Nieuw lid

1 mrt 2022
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hoi,

Oh wat balen zeg. Fijn dat je over mag op gonal f. Hopelijk heeft dat het goede effect.
    Het lijkt soms allemaal zo lang te duren he.

Dankjewel. Jij ook veel succes en duimen voor een mooi resultaat!:)

5. Robin94

Robin94 Nieuw lid

1 mrt 2022
    3
    0
    1
    Vrouw
    Och jeetje wat naar. Ik hoop voor jou dat het volgende keer beter zal gaan. Sterkte..
    Ga je wel door met de gonal f?

6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.655
    27.304
    113
    Vrouw
    Ja na 1 maand verplichte pauze, heb ik deze ronde weer gonal gespoten maar wel lagere dosis zodat ik niet weer 3 rijpe eitjes heb. Cyclusdag 4 gestart met spuiten en mocht 4 dagen later al ovitrelle zetten. Zo snel reageeer ik erop.

Deel Deze Pagina