Mijn dochter heeft een prednison kuur gehad, als gevolg heeft ze last van overmatig haargroei, als het goed is verdwijnt dit weer, iemand ervaring hiermee?
Ja, bij mij verdween het weer. Gelukkig! Wat was ik daar ongelukkig van zeg! Sterkte! Ik verwacht dat ze dan wel een behoorlijk sterke dosis heeft gehad?
Hoelang duurde dat ? Nee dat viel mee, maar toch helaas deze reactie erop gehad. Ze is 3, dus gelukkig heeft ze het zelf niet door.
Hier niet herkenbaar, onze dochter krijgt nu al een maand 2x per dag prednison. Maar ze heeft ook chemo gehad en pas wat nieuwe haartjes weer verloren dus best kans dat dat natuurlijk ook verschil maakt.
Mijn dochter krijgt veel prednison zowel onderhoudsdosis (welke we aan het afbouwen zijn) als maandelijkse stootkuren en ze heeft vooral tussen haar wenkbrauwen en haargrens haar erbij gekregen. (Maar of dit komt door de prednison of doordat ze door de sondevoeding ineens weer voedingstoffen binnenkreeg weet ik niet). Het zou fijn zijn voor haar als dat in de loop der tijd wat verdwijnt aangezien de haren erg donker zijn. Gelukkig is ze ook nog maar 2 dus heeft ze er zelf geen last van.
Ja ik hoop het ook. Mijn dochter heeft echt flink wat haar op haar rug gekregen. Gelukkig heeft ze er zelf geen last van, maar zou toch fijn zijn als het snel verdwijnt.
Ik heb het als kind ook heel veel gehad, ook de haartjes en veel aangekomen. Nu nergens last meer van