Persoonlijk vind ik ook heel weinig leuk, maar precies diegene die jij zegt. Ik vind alleen leon van der zanden ook leuk. Weet alleen niet of hij ergens nog optreed.
ik ben gek op Najib amhali youp van t hek was ook grote fan van de lama's gelukkig mijn man ook ik hou dan weer helemaal niet van gordon en joling humor ook bert visscher vind ik vreselijk overdreven
Mijn man en ik hebben echt wel humor al zeg ik het zelf. Wel een beetje kromme humor, leedvermaak en net over het randje humor we begrijpen elkaar laten we het daar op houden haha. Mijn man is gek op bert visscher. Verder vinden we jochem Meijer, Guido weijers en najib amhali. Ook heel leuk. Bert visscher vind ik bepaalde stukken leuk, niet alles. Maar heb hem toch verrast met 2 kaartjes voor bert visscher.
Eric van Sauers vind ik leuk! gaan we eind deze maand naartoe. En dan volgende maand nog naar een tryout van Nabil Aoulad Ayad. Die is nog niet zo bekend. Google maar eens op zijn naam en kijk dan het YouTube filmpje van toen hij bij Jorgen Raymann was.
Ik heb dan ook geen humor. Kan er totaal niet om lachen behalve najib en joep van het hek die zijn wel oke. Snap de humor niet, neem het te serieus. Nu ga ik in december naar Daniel Arends ( cadeautje van mij voor mijn vriend zijn verjaardag) en moet het maar zien. Laatst samen op netflix een show van hem gezien maar ben afgehaakt. Mijn vriend gelijk nou dat word gezellig in december..
ik eigenlijk ook om heel weinig. heel soms een klein lachje om freek de jonge, youp van t hek of tineke schouten.
Tja. Heel persoonlijk. Niets erger dan in een zaal zitten waar iedereen lacht behalve jij. Ik zou dus gewoon vragen aan hem wie hij allemaal leuk vindt. Of een waardebon maken en dan samen een datum prikken. Alles voor dit jaar zal wel uitverkocht zijn namelijk. Ik vind zelf eigenlijk trouwens alleen micha wertheim, daniel arends, ronald goedemond, kees torn en mike bodde (eventueel in combinatie met thomas van luijn) echt grappig danwel goed in wat ze doen. Maar ik zou doodgaan van plaatsvervangende schaamte bij zo'n jandino-type bijvoorbeeld.
Humor is zo breed. Ik hou van Javier Guzman en Theo Maassen. De meer droge, intelligente humor zal ik maar zeggen. Mijn vriend snapt daar niks van, maargoed, soms kunnen we wel samen ergens om lachen gelukkig
Jandino vind ik als presentator niks maar zijn show was echt leuk Ronald goedemondt hoor ik goede verhalen over, staat nog op t lijstje Dolf Jansen en Guido weijers waren erg leuk Verder is op sterk water leuk, Veldhuis' en kemper en Speelman en Speelman. Tja heel persoonlijk.. Wij gaan ook vaak naar onbekende namen en soms zijn die verrassend leuk
Ik vind Lebbis (alleen, dus zonder Jansen) hilarisch. Marc Marie Huibregts is in het theater ook super. Theo Maassen leuk, De vliegende Panters (uit elkaar helaas), Ronald Goedemondt. Ik snal dan weer niets van het succes van types als Najib Amhali en Guido Wijers. Zulke voor de hand liggende grappen, ik wil wel het idee hebben dat de cabaretier originerele grappen kan bedenken dan ik thuis op de bank Edit, ik vergeet bijna m'n all time favoriet: Herman Finkers! Naast de bak van het lachen. En Youp kan briljant zijn (maar ook een beetje zeikerig) Waar ik echt allergisch voor ben zijn cabaratiers die denken dat ze op dat podium staan omdat we graag hun mening over van alles nog wat willen weten. Hebben ze bijna allemaal wel, maar sommige net een tandje erger/irritanter/zeikeriger(Freek de Jonge, Jan Jaap van der Wal, Javier Guzman).
Ik vind Javier guzman erg leuk. Lebbis, Dolf Jansen, dat soort humor. Najib amhali vind ik ook leuk maar hij heeft 2 shows gehad die ik echt niks aan vond. Jürgen rayman is in shows ook leuk. Rayman is laat vond ik nooit zoveel aan. En Jandino vind ik echt afschuwelijk. Zo nep blegh. Ben ook geen fan van Freek de jong, brrrr. En Theo Maassen vind ik onnodig grof vaak. Verder wel leuk; Joep van t hek, Herman Finkers, Brigitte Kaandorp, Karin bloemen.