geen idee!!! hoe ik dit moet bereken help!!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door toettoetmama, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toettoetmama

11 mrt 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    Ik snap er even helemaal niks meer van....3 januari ongesteld geweest 5 dagen lang met een cyclus van 27 dagen...12,14,16,17 gemeenschap gehad.28 januariri kni gehad plus negatiefe test..31 januari ongesteld (bloedverlies) 4 dagen cyclus van 27 dagen....4 feb operatie schouder verdoving schouder gehad plus algehele narcose...10 feb roze bloed bij afgeven daarna gelijk lichtbruin heeft ongeveer halve dag aangehouden...10 feb positief getest met kruidvat 2,5 en 12 feb clear blue digitaal en die gaf aan 2-3 weken....hoelang kan ik zwanger zijn?? En wat betelend dan het bloedverlies....ikzelf snap er niks van en hoop hier wat te horen
    !! Mvg

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

waarschijnlijk is de bloeding die je aangezien hebt voor een menstruatie, een innestelingsbloeding geweest. Dan is 3 januari de eerste dag van je laatste menstruatie en ben je vandaag 6 weken en 3 dagen. Rond 9 oktober ben je dan uitgerekend. Ik ben benieuwd naar je eerste echo! Succes!

Groetjes Monique

3. toettoetmama

11 mrt 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    Uhm nou de berekening klopt dus niet...baarmoeder was alleen dik slijmvlies te zien, bloedgerprikt en de hcg waarde ligt op 580?? Is dat goed of?? Is het een begin van een miskraam....

4. toettoetmama

11 mrt 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    Ik moet mededelen dat ik gisteren met spoed geopereerd ben aan een eug buitenbaarmoederlijke zwangerschap

5. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Wat vervelend om dit te lezen. Bij een EUG stijgt het hcg vaak langzamer dan bij een normale zwangerschap. Vandaar waarschijnlijk de waarde van 580. Ik wil je veel sterkte en succes toewensen.

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina