Hallo Dames, wij mogen ons gelukkig prijzen met de komst van een (ongepland maar zeker gewenst) 3de kindje, alleen weten we dus echt niet hoever we zijn. Op 12 dec hebben we een test gedaan van Clear Blue en die gaf aan 1/2 weken zwanger. Ik heb geen idee hoe mijn menstruatie is omdat ik tot 6maanden bv heb gegeven en nu dus pas 2x ongesteld ben geweest. Onze jonsgte is pas 9 maanden dus heb ik dat verder niet bijgehouden. Wij kan me helpen?
Hoi, gefeliciteerd!!! Hier ook een derde op komst! maar als ie 1-2 weken aangeeftr betekent dat dat de bevruchting 1-2 weken geleden is geweest..dus dan ben je een week of 4 zwanger,of korter..tussen de 3 en 4 weken zou ik zeggen ongeveer
Ik zou 12 dec dan in eerste instantie aanhouden als de dag waarop je 4 weken zwanger bent. Je bent dan nu 2 weken verder en dus 6 weken zwanger. Of denk je zelf al veel verder te zijn?
Bedankt voor jullie berichten.. Stom zeg dat je bij een 3de niet eens weer hoe ver je bent, echt schandalig, alleen dat komt omdat we er totaal niet mee bezig waren. Ik denk niet echt verder te zijn, want ik was er wel vrij snel bij omdat ik heel veel begon te eten 's avonds, ik had gewoon echt honger en dat was voor mij een reden om een test te doen. Het was wel even schrikken.. Maar dat is nu wel weg hoor
Spannend en van harte gefeliciteerd naturlijk!! Ik zou tussen de 6-7 weken aanhouden. Maar als je de verloskundige belt dan zou ik niet aangeven dat je indicator gebruikt hebt, maar gewoon aangeven ; Ik ben zwanger, maar geen idee hoelang! Waarschijnlijk kan je dan dezelfde week nog voor een echo om de termijn vast te stellen.. is wel zo fijn als je het zo snel mogelijk weet hoelang toch! En..... verder lekker genieten!!!!
Hai... ik heb op 14 dec een positieve test gehad van cb met 1-2 en ben afelopen 24-12 voor mijn eerste echo geweest en daar heeft de gyn het terug gezet naar 4/5 weekjes nu.. dus kan ook iets korter zijn dan de rest aangeeft.