Hoi meiden, Nu mijn spiraal er uit is en mijn vriend en ik een kinderwens hebben vind ik het zo moeilijk geduldig te zijn om zwanger te raken. Mijn spiraal is er nu ongeveer 3 weken uit en ik ben nog niet zwanger en ook niet ongesteld. Dat ik nog niet zwanger ben snap ik zelf nog wel dat dit misschien niet in 1,2,3 keer kan maar ik maak mezelf zorgen dat ik dan ook nog niet gemenstrueerd heb. Zou dit een tijdje duren of houd mijn lichaam mij gewoon voor de gek. Ik word er erg onzeker van. Ik heb nu al wel sinds 3 weken last van gespannen borsten. Eerst begon mijn li- borst en nu doen ze allebei pijn en twee dagen geleden een paar uren een lichte buikkramp. Wie vond het nog meer moeilijk om geduldig te zijn en te vertrouwen op haar lichaam ?
3 weken? Pfff sorry heb geduld. 60% van de stellen is binnen een half jaar zwanger... Je eerste menstruatie kan zomaar een aantal weken- zelfs maanden op zich laten wachten.
Ik snap je reactie zonnetje 2015, het is soms moeilijk om voor mij te kunnen relativeren vanwege mijn angststoornis.
Ik werd bijna een jaar na stoppen met de pil pas weer ongesteld. Heel frustrerend want heb er flink wat testen tegenaan gegooid om te kijken of ik niet zwanger was. Wie weet wordt je volgende week weer ongesteld, maar hou er rekening mee dat het ook nog flink lang kan duren.
Sowieso duurt een gemiddelde cyclus al 4 weken voor je weer ongesteld bent .. dus logisch dat je nog niet ongesteld bent. Meer als geduld hebben kun je niet. Sowieso als je nog maar net begonnen bent. ik snap dat t lastig is, maar las t nu al zo moeilijk is, gaat t nog een hele moeilijke tijd voor je worden als t langer duurt.