Hey dames Zijn er van jullie enkelen die deze 'symptomen' van ontpillen herkennen? Of zwangerschapssymptomen? Heb al twee weken (enkele dagen vóór mijn ovulatie) zo'n opgeblazen gevoel in mijn buik, en ook zo van die steekjes onderaan in mijn buik (waar mijn eierstokken zitten) én de darmen die raar doen? Ik denk soms dat ik gewoon doordraai én schijnzwanger ben?! HEEELP! (ben er ook gewoon teveel mee bezig) Liesje xXx
dat je darmen van streek zijn en opgeblazen gevoel kunnen tekenen zijn van ... maar je weet het pas echt zeker als je een streep hebt op je zwangerschaps test succes dame's
Hoi Liesje25, Hier nog zo iemand hoor Mijn buik is veel opgezetter dan anders, en mijn darmen zijn helemaal van slag. En ook steeds steken in mn buik. Daarnaast heb ik vreeeselijk last van brandende ogen (zit hier nu ook weer met rooie, tranende ogen te typen, en dan komt niet doordat ik zo emotioneel word van dit onderwerp ) Heb gehoord dat het zwangerschaps verschijneselen kunnen zijn, maar ik hou het maar op het ontpillen.. Kan het ook niet tegenvallen. Ik duim voor je (en voor mezelf stiekum ) dat het geen ontpillen meer is
THANKS for the support! Alice, Deb en Oek oek! We hebben deze maand maar 2 keer geklust (1 keer vóór mijn eisprong -1 week ervoor- en de andere keer er juist erna... Wie weet, maar de pijn had ik al van na de 1e klusbeurt. Ah ja, ik denk, moest het niet zo zijn, dat ik niet zo teleurgesteld zal zijn... omdat we er niet zo speciaal voor geklust hebben. (mijn lief ventje zit wat in de put -> problemen op het werk/slechte sfeer op het werk; herstructurering, snappie?) Greetezzzz! en let's hope! annelies
Ja kan over 2 dagen testen, dan weet je het snel genoeg he Maar ik heb dat ook allemaal, ik ben er van overtuigd dat het bij mij ontpillen is, aangezien de tests negatief aangaven, mijn huisarts was er niet zo zeker van en heeft me bloed laten prikken, waarvan ik morgen de uistalg hoop te krijgen, dan weet ik voor mezelf iig meer. Helaas is het voor iedereen anders Maar succes en sterkte voor je luvver.
Unicorn heb jij al getest? 'k zie dat je 25dgn overtijd bent? heb jij al zo eens een gevoel gehad? Ik heb op dit eigenste moment terug steekjes in mijn rechterkant onderaan de buik... ik raak het echt gewoon dat gevoel.. maar ik vermoed dat het toch mijn ongi's zullen zijn die er stilaan gaan doorkomen! zal het jullie binnen 2 dagen kunnen vertellen! liesje
Unicorn heb jij al getest? 'k zie dat je 25dgn overtijd bent? heb jij al zo eens een gevoel gehad? Ik heb op dit eigenste moment terug steekjes in mijn rechterkant onderaan de buik... ik raak het echt gewoon dat gevoel.. maar ik vermoed dat het toch mijn ongi's zullen zijn die er stilaan gaan doorkomen! zal het jullie binnen 2 dagen kunnen vertellen! liesje
tja ook ik kan me hierbij aansluiten..... al vanaf donderdag krampjes, steken etc en steeds het gevoel dat je ongi bent, maar (gelukkig) elke keer niets..... verder nergens last van.... heb ook heel erg het gevoel dat het niets wordt deze maand (is ook niet raar 1ste keer) maar wel hoogst irri... unicorn dat wordt wel heeeeel spannend morgen.... hoop voor je... duim voor je..... succes!!
@Liesje25: Mijn huisarts dacht dat ik zwanger was, en heeft me laten bloedprikken, vanmiddag kreeg ik de uitslag, negatief. Dus deze klachten zijn bij mij puur het ontpillen. Die steekjes heb ik ook, maar dan aan de linkerkant. Ik hoop dat dat idd een teken van ongi is, dan kunnen we naar ronde 2 gaan. @Liefzonnetje: Dank je dat je meehoopt en duimt, alleen helaas, nega.
Unicorn, helaas joh!!! Echt balen dat ontpillen..... en nu maar hopen dat die snel komen!! Hier word ik ondertussen ook niet veel lekkerder... heb nu al bijna een week steeds krampjes vind het gewoon niet leuk meer!! van mij mogen die komen, want zo voelt het steeds....... WAARDELOOS.. helemaal omdat je gewoon in onzekerheid zit (en dan ben ik niet eens overtijd en was jij wel unicorn..)
@Unicorn: Ik denk ook dat het ontpillen is. Maar vind het toch raar dat mijn ene vriendin, die nà 1 maand reeds zwanger was na het stoppen met de pil, geen ontpillingsperiode gehad heeft... Zou dat echt zó verschillen van vrouw tot vrouw? Heb deze ochtend ongi-krampjes -> dus de "duiveltjes" komen eraan! GRRRR! Op naar ronde 9! En ik beloof nu (ook al zitten we middenin de verbouwingswerken van ons huisje) dat ik met mijn ventje regelmatig ga proberen te klussen.. En hopelijk volgende maand, hé! Greetes! xXx