Geen idee van cyclus..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SimoneM, 28 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SimoneM

SimoneM Niet meer actief

Nog andere vrouwen die op dit moment druk in de weer zijn met temperatuur, ovulatie- en zwangerschapstesten, maar geen idee hebben van hun cyclus..?

Na de geboorte van onze dochter juni 2014 heb ik een paar maanden de minipil geslikt, 5 dec gestopt (wens voor een 2e kindje, ben 37) en probeer nu een soort van cyclus te herkennen (nog niet ongesteld geweest).
    Borstvoeding aan het afbouwen; nu alleen nog 's avonds en vroeg in de ochtend.

I know, ik moet het meer tijd geven, maar ik vind het lastig op 't moment.. :(

2. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bij mij begon mijn cyclus pas weer een beetje op gang te komen, toen ik helemaal gestopt was met de bv. Dus misschien daar nog even op wachten?

3. SimoneM

SimoneM Niet meer actief

Ja misschien wel, alleen t afbouwen valt me zwaar..
    Jij ook 'bezig' voor tweede begrijp ik uit je onderschrift?
    Jouw cyclus weer wat op orde?

4. Bloemhartje

30 sep 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede morgen

ja ik heb er ook last van alleen wij gaan voor onze eerste mijn cyclus was na stoppen van de pil 111 dagen en in deze ronde zit ik op dag 45 alweer. Maar ik denk dat het komt omdat je nog borstvoeding geeft ondanks dat het alleen savonds en in de ochtend is

5. mama2512

mama2512 Lid

4 feb 2015
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan het ook als je afgebouwd hebt nog een tijd duren voor het op gang komt. Hier geef ik nog bv (dochter is bijna 2) op verzoek. Ongesteld bij 14 maanden en nu net een miskraam achter de rug. Zwanger met bv kan gewoon. Ik ben 38. Lastig hoor, ik had het ook zwaar met het nog niet verder kunnen voor een 2e. Nu berust ik erin, dan maar hopelijk een wat oudere moeder zijn.

6. sherrr

sherrr Lid

8 mrt 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik heb een vraag..

ik heb altijd een hele ongerelmatige ongesteldheid gehad maar de afgelopen paar maanden ongeveer half jaar is het aardig regelmatig soms 1 of 2 dagen ernaast.. nu heb ik op 27 en 28 februari onveilig sex gehad met mijn vriend beide vruchtbare dagen had ik uitgerekend op Internet.. 28 feb zou zelfs mijn eiersprong zijn.. Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben aangezien ik altijd zo onregelmatig was.

groetjes

7. SimoneM

SimoneM Niet meer actief

Tja Sherr lastig te zeggen, testje wagen maar (misschien nog wat vroeg, eerst even afwachten maar)

8. SimoneM

SimoneM Niet meer actief

Even een update, dit is mijn kaartje vandaag.
    Temp is gezakt, maar geen spoor van menstruatie.
    Ik geef idd nog beperkt borstvoeding (1 kant ochtend en 1 kant s avonds). Kan het zijn dat er wel een eisprong plaats heeft gevonden en er dus een kans is op zwangerschap?

Ovu testen tot nu toe negatief, maar ik test maar 1 X p dag

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,9 KB
      Weergaven:
      2

Deel Deze Pagina