Geen idee van NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by Croissantje, Jun 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Hoewel dit een van de spannendste stukjes van het forum is, kan ik er zelf helaas maar weinig mee... :x

Op 6 juni ben ik gestopt met de pil, 9 juni was de eerste dag van mijn menstruatie/bloeding en sinds 14 juni klussen we vrijwel elke dag. Maar ja, met PCO (en dus geen eigen, regelmatige cyclus) heb ik geen flauw idee van een mogelijke NOD!!:(

Hebben hier nog meer meiden last van?;)

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    Ik heb geen pco maar misschien heb je iets aan ovulatietesten (zwangeren kids is niet zo duur) en dan testen va dag 5.

Ik ben 13 juni gestopt 17e ontrekkingsbloeding.
    Ik let op t cerfixslijm. Dat heb ik overigens nu al,veel te vroeg.
    Islastig te bepalen wat je nod is..

3. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Helaas, die testen werken niet bij mij vanwege de PCO.... Ik test namelijk gewoon standaard altijd positief met die dingen! :)

Maar bedankt voor het meedenken Lin!

4. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    Graag gedaan. O dat is lastig!
    Temperaturen kan dat wel? Ja en de slijm methode heb je dan.

Succes

6. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Tsja, temperaturen heb ik eigenlijk nooit gedaan... Mijn gynaecoloog geloofde daar helemaal niet in en met een kleintje van 9 maanden heb ik ook niet echt de rust om 's morgens bij het wakker worden eerst even mijn temp te meten. Zeker niet nu hij met zijn dubbele oorontsteking tijdelijk bij ons in bed slaapt ;)

De slijmmethode zou ik wel kunnen proberen, misschien moet ik me daar maar eens wat meer in verdiepen... Thanks voor je tips!

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    Snap t:) beterschap!

8. Lovare

Lovare Fanatiek lid

Oct 12, 2012
    2,201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Hoioi, Ik heb pco en temperaturen werkt geweldig voor mij. Zie handtekening. Op basis van mijn temperatuurcurve kan ik precies zien wanneer ik ongi wordt. Door de lengte en diepte van de dalen kan ik ook redelijk inschatten wanneer mijn eisprong is.
    Slijmmethode en baarmoedermondmethode werken niet. Ik heb met pco meerdere keren vrchtbaarslijm...
    Dus gewoon kijken als je kindje weer wat tot rust gekomen is om te gaan tempen. Je hoeft het ook niet elke dag te doen. Als je het globaal doet kom je er ook wel achter wanneer je in je LF zit.

Share This Page