Hoi dames, Bijna 2 weken geleden (10/6) heb ik een miskraam gehad bij ongeveer 4+5 weken (als het niet korter was). 14/6 laatste beetje bruin/oud bloed verloren, dagen ervoor helder rood. 14/6 ook bij de vk geweest en de baarmoeder was helemaal schoon, En de dag ervoor was mijn test al negatief. Nu sinds gister weer hele pijnlijke borsten, misselijk, kan niet over sommige geuren, wit cremeachtig slijm verlies (voelt soms gewoon alsof ik ongi ben),hoofdpijn en ineens veel vermoeider en weer flinke pijn in mijn liezen.. Mijn eisprong heb ik waarschijnlijk al gehad, maar 100% zeker weet ik het niet omdat ik nu geen ovulatietesten gebruik. (Mijn banner klopt niet trouwens) M'n lichaam houd me nu dus gewoon straal voor de gek, gezien ik nu gewoon nog niet weer zwanger kan zijn. Zijn er meer dames die dit hebben gehad? Liefs
hier ook een lichaam die gek doet, ik heb tegenwoordig zelfs als ik ongesteld ga worden pijnlijke borsten........
Misschien testen? Weet niet hoe ver je in je cyclus zit maar sommige vrouwen raken meteen zwanger na een miskraam. Als je niet zwanger bent kunnen het misschien PMS klachten zijn. Die kunnen heftig of minder heftig worden na een miskraam (ik spreek uit ervaring)
Mijn lichaam raakte ook heel erg ontregelt na mijn ma. Van de ha heb ik een kuurtje gekregen om alles weer normaal te laten werken. Mijn cyclus was van slag (ik hoop tenminste dat het nu weer oké is) en ik kreeg signalen van een eisprong terwijl ik die achteraf helemaal niet op dat moment had. Heel vervelend. Sterkte met de verwerking en ik hoop voor je dat het gauw weer raak is!
Kunnen ook innestelingsverschijnselen zijn niicci, ik had die klachtjes ook na mijn vmk en was dus wel zwanger.. Wanneer verwacht je ongeveer je nod? Ik had op 9dpo al een tuurstreep met kv2v5. Duim voor je dat het snel raak mag zijn!
Ik voel me wel weer precies hetzelfde. En ondanks ik geen ovulatietesten heb gebruikt weet ik 90% zeker dat mijn ei al geweest is. Maar zonder ovulatietestn weet je het nooit 100% zeker helaas haha Volgens de vk kon je na een mk eerder een ei krijgen? Mijn nod weet ik niet precies helaas.. Eerste ronde was nog niet echt een ronde, 17/4 mirena verwijderd en 8/5 ongesteld. Toen 5/6 licht positieve test, die ronde mn ei rond 25/5. Dus ik weet mijn cyclus helaas nog niet Ik hoop het natuurlijk ook heel erg!
Pfff, weet hoe je je voelt! 21 mei is mijn mk begonnen... 3 weken terug kreeg ik buikkrampen en mijn afscheiding werd waterig, daarna slijmerig... dacht daar komt mn ei! Flink geklust natuurlijk... Vorige week zeer pijnlijke tepels, had ik ook de vorige keer na mn ei! Ik blijf een onrustig gevoel houden in mijn buik...kramperig... maar tot nu toe nog niet ongesteld, en gisteren een negatieve test! Om gek van te worden! Ik hoop dat we snel uit onze onzekerheid zijn! Ga duimen voor je dat het nu weer raak is, wie weet ♡
Jee meis wat vervelend! Na mijn miskraam was alles weg en na twee dagen mn test weer wit. Is nu afgelopen donderdag twee weken geleden ook. Gelukkig heb ik zelf nog nergens last van, voel mn ei nooit en heb meestal cyclus van rond de 52 dagen zo benieuwd of mn cyclus anders is na mn miskraam. . Maar in jouw geval zou ik denken dat het misschien om een innesteling zou kunnen gaan of kwaaltjes in dit geval ervan! Spannend, hopelijk alleen maar goede vooruitzichten!
Ik houd jullie op de hoogte! Slijmverlies wordt nog niet minder, en mijn borsten blijven pijnlijk/gevoelig. Grootste nadeel is dat ik mijn nod nu niet meer precies weet..