Verward

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by naadje21, Jan 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naadje21

naadje21 Actief lid

Oct 19, 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    #1 naadje21, Jan 2, 2013
    Last edited: Jan 2, 2013
    Hallo dames,

vanochtend toen k opstond had k geen testje meer thuis.
    Dus heb k mijn ochtendurine in een plastic bekertje gedaan op t toilet gelaten en ben k naar kruidvat geweest en 2v5 test gehaald. toen k thuis kwam ( ongeveer ander half uur later) heb k test gelijk gedaan met die ochtendurine en test was negatief..MAAR toen dacht k normaal gesproken gebruik iedereen net uitgeplasteurine (sorry voor mijn woord keus) dus besloot k gelijk die andere test te gebruiken na min zag k niks..maar ongeveer 20 min later wel!!..een hele duidelijke lichte streep.

K heb vorige week ook getest toen was t echt zo een schaduw streepje, nu is t een echte duidelijkestreep die je gelijk ziet, maar nog wel licht roze van kleur.

Wat denken jullie?? ben beetje verward..heb afgelopen 2 weken echt veel geld uitgegeven aan testjes, heb net via 123zwangerschapstest maar testjes besteld, zijn veel goedkoper!

Attached Files:

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

heb je een foto van de test??

3. naadje21

naadje21 Actief lid

Oct 19, 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    Kan zelf geen fotos maken, heb nu een foto van iemand anders maar t ziet er ook zo uit!

Attached Files:

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Net uitgeplaste urine of bewaarde urine maakt niet uit, werkt allebei. En 20 minuten wachten en dan pas wat zien telt niet, denk eerder een indroog streepje of te vroeg getest.

Ik zou dus overmorgen nog een keer testen en dan na 5 minuten niet meer afkijken.

5. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Helaas is een test na 20 min. Niet meer betrouwbaar...
    Dus ik zo niet teveel van die uitslag uitgaan.
    Test over een paar daagjes nog eens

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb vorige week voordat ik ongesteld werd ook getest en zg niets, na 2 uurtjes een streepje. Maar zoals je leest ongesteld geworden.
    Dus nieuwe test doen morgenvroeg met je ochtend urine meid, en hopen dat je binnen 5 min een streepje ziet ;)

7. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Het schijnt dat hcg naar de bodem zakt, dus als je urine wil bewaren en daarna gebruiken dan moet je de urine wel eerst wat rondzwenken. Ik weet niet of TS dot gedaan heeft? Zonee dan is haar verse plas betrouwbaarder. Ik heb met Kruidvat 2v5 nooit een streep gekregen na opdrogen als hij negatief is, dus ik heb toch wel wat hoop voor haar.

8. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Ik zeg niet bij voorbaat positief maar het is zeker een herhaling waard!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Morgen of overmorgen nog eens testen.

Persoonlijk zie ik liever een foto van je eigen test en niet die van iemand anders. Jij kunt namelijk een streepje zelf wel anders interpreteren dan dat wij zien.

Hoop dat die inderdaad positief is.

10. naadje21

naadje21 Actief lid

Oct 19, 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    Dank jullie wel voor alle reacties..dan doe k opnieuw testen, zijn de testen van 123zwangerschapspagina gewoon even betrouwbaar?? anders loop k morgen even weer naar de kruidvat

11. naadje21

naadje21 Actief lid

Oct 19, 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    weet nou niet hoelang dat streepje er al stond..na 20 min moest k weer naar de wc en toen zag k t ineens..k probeer t gewoon nog een keer, thank you!

12. naadje21

naadje21 Actief lid

Oct 19, 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    dit geeft mij hooppppp:p

13. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Volgens mij wel. Ik had echt niet tot morgen kunnen wachten :p

14. naadje21

naadje21 Actief lid

Oct 19, 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    heb helaas geen keus, ben er hele tijd naar aan t kijken..de vorige keer was k nog voor openingstijd in de stad voor de kruidvat hahah, vrees dat k dat morgen zal herhalen

weet je of die 123zwangerschapstesten betrouwbaar zijn?

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Alweer iemand bij wie de test na een hele tijd pas roze wordt...Ik wil je niet bang maken en hoop heel erg voor jou dat ie posi is, maar ik had zondag hetzelfde en bij mij was er gisteren echt geen streep meer te bespeuren. Heb nu dipsticks van Sensitest besteld want ik weet het niet meer met die kv testen...Maar jij veel succes, hoop dat je gewoon lekker zwanger bent!!

16. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik heb het zowat ook gehad met die testen,....
    Deze morgen had ik ook na afleestijd een lichte streep (2d voor nod, alhoewel ik voel dat mijn ongi er morgen al aankomt)

Ik zou ook andere testen willen bestellen, maar ik weet niet welke gevoelig zijn; ik had nog een zwanger en kids, maar daar ben ik echt niet tevreden van. bij KV2v5 een vette streep en bij Zwanger&Kids nog bijna niets...

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Stom hè? Ik heb alleen ervaring met de ovutesten van sensitest en die vond ik prima. Lees over de zwangerschapstesten wisselende reacties. Ze schijnen niet heel gevoelig te zijn, maar ik zit morgen toch al aan mijn NOD dus dan moet ik ze kunnen gebruiken. Ze zijn in elk geval betaalbaar, ook niet onbelangrijk als je er zoveel verslijt. ;):D

18. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    ik zie dat de midstream nog gevoeliger zijn!
    ik heb er ook al een stuk of 10 gedaan deze cyclus!!! :D
    Ik heb nu nog 1tje van Z&K liggen en 1tje van KV2v5,...
    en volgende cyclus test ik maar vanaf NOD, want de stress errond is echt niet te houden!

19. naadje21

naadje21 Actief lid

Oct 19, 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    Dank je wel, wens jou ook veel succes! lees de laatste tijd veel negatieve dingen over diekv testen..morgen toch maar voor een andere test gaan

20. naadje21

naadje21 Actief lid

Oct 19, 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    is dat ook zo met deze midstream? die krijg k als t goed is morgen in huis, dan wil k t gelijk uitproberen!
    Zwangerschapstest midstream

Share This Page