Hoi meiden, Mijn vriendin is deze maand begonnen om proberen zwanger te worden. ze heeft nu voor het eerst ovu testen gebruikt. Ik heb zelf PCOS en sta onder behandeling van een gyn, dus heb geen ervaring met positieve ovutesten. Wanneer kan ze haar eisprong verwachten? en wanneer is de test positief? Groetjes Vlinderr
Maar ze moeten toch minimaal gelijk zijn? volgens mij is de teststreep nog ietsie lichter al de controlelijn En springt ie nu binnen 24-48 uur? (ws. zondagochtend??)
De test ligt volgens mij verkeerd om dus dan is de T streep lichter als de C streep Maar wanneer haar ei is kunnen wij niet zien na aanleiding van deze test. Nog even door testen.
Ja precies, foto is ondersteboven, dus test ligt ook ondersteboven, het lichte streepje staat aan de Testkant en de donkere is de controolestreep. Is dus nog niet positief.
Aan de kant van het ''dip gedeelte'' zit de teststreep en aan de andere kant de controlestreep. (heb het net even opgezocht op de site van sensitest) dus dan is de controlelijn nog net iets dikker als de testsstreep.
Maar het dipstukje wat in de urine gaat staat rechtsboven op de foto. Aan de lichte kant van het streepje dus, de teststreep, niet de controlestreep, want die staat aan het langere stuk (het handvat zeg maar).
ja precies, de controlelijn is dikker en donkerder. Als de testlijn hetzelfde is of nog donkerder, dan heeft ze kans op een eisprong binnen 24-48 uur. Het is een piek in LH wat wordt aangetoond, geen garantie op een eisprong echter.