pijn litteken vorige keizersnedes. angst voor ks met 37 weken, angst angst angst. bah

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangervan4e, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    ik ben woensdag 36 weken zwanger van mijn 4e kind, 2 er van zijn via een spoed ks geboren. met 38.1 en 37.2 na een inleiding die niet voorspoedig liep.

nu heb ik sinds zaterdagavond pijn aan mijn litteken, de pijn is te omschrijven alsof ik een dag of 5 geleden een ks heb ondergaan. soort wondpijn aan de binnenkant. ik ben gisteren in te ziekenhuis geweest hiervoor en op de echo was aan t litteken niets geks te zien. de pijn zou komen van een niet ingedaald kind dat tegen t litteken aan drukt en eventueel t groeien van de baarmoeder. ik ben enig sinds gerustgesteld. woensdag moet ik terug komen bij de gynaecoloog voor mijn bloeddruk ( deze is vanaf t begin van de zwangerschap te hoog en daar gebruik ik medicijnen voor, maar deze zijn opgehoogd omdat mijn bloeddruk toch te hoog was geworden)

ik krijg morgen over 3 weken een geplande keizersnede, maar ben zo ongelovelijk bang dat de arts de ks wil vervroegen naar 37 weken. ik weet gewoon dat mijn kindje dan nog niet helemaal klaar is voor de wereld en dat ze waarschijnlijk net als haar oudere zusje opstartproblemen zal krijgen, dat wil ik haar niet aan doen. maar anderzinds ben ik ook heel bezorg om mijn bloeddruk en mijn litteken pijn dat ik haar graag volgende week geboren zie worden, en dan de angst die ik heb dat ik toch voor de geplande ks weeen ga krijgen uit mezelf en dat er dan iets gebeurd met mijn litteken. misschien slaat mijn hoofd op hol maar heb van dit alles zo slecht geslapen dat ik t graag even van mij af wil schrijven, ik laat de beslissing aan de gyn. hij moet bepalen wat t beste is ik hou t nog wel vol maar waarom maakt mijn hoofd dan zoveel overuren, waarom kan ik t niet loslaten?

Deel Deze Pagina