Ben een beetje in de war na gisteravond. Rond kwart voor 12 voelde ik ineens een zeurende onderrug pijn opkomen die langzaam door mn buik en bovenbenen trok en ongeveer een halve minuut aanhield. Dit bleef vervolgens tot een uur of 3 's nachts om het kwartier terugkomen en bleef daarna gewoon weg. Werd ook een beetje misselijk erbij en kreeg het gigantisch warm elke keer als het terugkwam en mn darmen waren er ook niet bepaald blij mee. Nu weet ik niet of dit voorweeën waren of iets anders, t is mn eerste kindje en ben 37+3 weken.
Bij mij is het ook de eerste, maar ik herken dat gevoel wel. Ik heb het nu al een paar dagen en dan een paar keer per dag. Soms ook wel een kwartier of langer achter elkaar, echt van die soort krampen en het gevoel alsof mijn darmen op de kop lagen. Daarbij inderdaad ook misselijk en zweten (hitte!). Volgens de verloskundige die ik gisteren sprak is dit gewoon voorbereidend werk bij mij. Zo lang er geen regelmaat in zit, zijn het volgens haar geen echte weeën in ieder geval . Maar anders vraag je het ook even aan je VK?
Dit zijn inderdaad voorweeen. Pas als ze om de 5 minuten komen is het het echte werk. Hier helaas ook al dagen last... Sterkte!!
Dit heb ik al vanaf week 27. Alleen sinds een week zijn ze sterker geworden en pijnlijker. Me darmen zijn op hol geslagen erdoor en sinds vandaag is spugen ook een feit. Denk het begin van een prachtig einde 😍