Hoi, ik wil zoooooo graag bevallen, maar loop overtijd. het rommelt al weken en soms lijkt het of ik de eerste weeën voel zoals bij mijn dochtertje...... maar helaas tot nu word ik behoorlijk getest/geplaagd. 12uur naar de verloskundige en hopelijk kunnen ze me strippen en nog meer hoop op een start van de bevalling. Kijk er erg naar uit, maar het strippen zit ik tegenop. ik heb voordat ik zwanger werd van mijn dochtertje inseminaties gehad. En dat deed mij zo'n zeer. Hopelijk valt het strippen mee
Heel veel succes. Zelf heb ik er altijd heel veel aan om te focussen op mijn ademhaling in plaats van op wat ze aan het doen zijn daar beneden Bijvoorbeeld bij inwendige onderzoeken enzo. Het heeft me tijdens het strippen ook goed geholpen, ik vond het enorm meevallen.
Spannend! Ik ben afgelopen vrijdag gestript en het is mij alles meegevallen! Probeer je te ontspannen, anders lukt het niet. Het voelde bij mij niet als pijn, meer als onprettig. Het heeft bij mij helaas niets uitgehaald, hopelijk heb jij meer geluk! Succes straks!
Dank je meiden. Hoop dat het wat doet, want al die voorweeen en overtijd gaan is 'slopend'. En ik wil gewoon mijn ventje vasthouden
Het viel reuze mee! Ja lekker is anders en ik vond het spannend. heel af en toe een scherpe pijn, maar even een diepe zucht en weer verder. Had wel al 2cm. nu af en toe een krampje maar nog helemaal rustig
Spannend hoor! Als ik je een tip mag geven Ik zou nu niet gaan zitten wachten tot het begint. Gewoon lekker een beetje je ding doen en dan zie je het vanzelf wel Heeft hier goed geholpen. 's Nachts zijn de weeën begonnen
Lekker gaan wandelen, poetsen, winkelen of zo! Beweging is goed! :-D Hoop voor je dat het helpt, succes!
Ja, precies Ik kreeg heel veel energie van de gedachte dat de bevalling wel kon beginnen. Ben nog bij 2 supermarkten geweest én de Intratuin
Oke, ik wacht nog even een uurtje op mijn dochtertje en dan ga ik nog een paar boodschappen doen. Heb net wel 2 weetjes achter elkaar gehad en het begint rommelen, maar dat heb ik al zo'n 2 weken. ach we zien wel, ben iig weer gemotiveerd
Wat spannend! Wie weet heb je binnen een paar dagen je kindje! Toen het bij mij begon te rommelen (na al veel voorweeën de weken ervoor) ben ik een paar x door mijn knieën gebogen (een beetje zoals squats) en toen zette het binnen no time door Geen idee of het echt daardoor kwam Maar je kunt het proberen!
hier na strip poging 1 ook gerommel na strip poging 2 vrijwl niets maar strip poging 3 was rond 12 uur smiddags veel gerommel rond 19.15 flinke weeen en om 21.15 is onze zoon geboren succes!
Tot nu toe alleen maar voorweeën. En s nachts af en toe een scherpe pijn, maar niets wat een echt begin aangeeft... Ik blijf maar hopen
Vandaag een hartfilmpje laten maken in het ziekenhuis. voelde de kleine zacht tot niet en veel kleine weetjes. ze worden langzaamaan wel gevoeliger, nu maar hopen dat het eindelijk doorzet. Anders morgen weer strippen. Mocht hij dan nog niet geboren worden, dan weer maandag naar het ziekenhuis voor overtijdscontrole, evt weer strippen en afspreken over inleiden mocht het nodig zijn.... het houddme lekker bezig
Je houdt het wel spannend he?? Nu maar het weekend wachten, want ik ben in Disneyland en ik wil het wel kunnen volgen (nee hoor, grapje meid! Hoop dat je straks bent bevallen als ik terug ben )