geen idee wat er aan de hand is

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elisa156, Oct 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

Feb 1, 2011
    519
    0
    16
    Bij mij is het Pregnyl om een bloeding op te wekken en dan de 3e dag van de menstruatie beginnen met Clomid. Dit slik je 5 dagen en dan krijg je een echo op dag 12 of 13. Bij deze echo kijken ze of er een eitje is ontwikkeld en of hij op springen staat. Het kan ook zijn dat je lichaam teveel eitjes klaar heeft gemaakt en bij mij mag er geen zwangerschap komen als er meer dan 2 eitjes zijn. Mocht je niet zwanger zijn dan komt er een menstruatie en is er geen eitje gerijpt dan krijg je weer Pregnyl.
    Zo gaat het bij mij. Ik weet niet of ieder ziekenhuis volledig de zelfde procedure heeft.

Heel veel succes en sterkte.

2. Elisa156

Elisa156 Lid

Oct 11, 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xElles Ik heb het hem de diagnose niet verteld. Want dat klinkt meteen echt als het einde van de wereld.

@juf Chantal Ik lees op internet dat de behandeling vaak ook niet aanslaat! Dat maakt me toch wel weer bang.

De arts heeft me net teruggebeld en wil nu op het moment nog niks doen. Het pilletje "om te bloeden" zoals ze zei moet ik via de huisarts regelen. Komt misschien ook omdat ik heb gezegd niet direct meer een kinderwens te hebben. Ik kijk eerst wat er gaat gebeuren. Ik voel me wel verschrikkelijk k*t nu....toch iets waar ik naar uit had gekeken.

3. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Laten we zijn reactie even omkeren? Stel dat je donderdag te horen krijgt dat er niets met je aan de hand is, jullie proberen enige tijd en daarna blijkt dat hij onvruchtbaar is, of geen goede zwemmertjes heeft... Stel hem eens die vraag, wat verwacht hij dan van je? Dat jij wel bij hem blijft?

4. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Vervelend! Bah zeg.. Je voelt je al klote en heb je ook nog z'n vent!

Sorry ik zou weggaan ondanks de uitslag.

Wat als hij een jongen wilt en jij 'produceert' een meisje? Ook al maakt de man de 'keuze' meisje of jongen.
    Of hij/zij krijgt blond haar en hij wilt bruin haar?

5. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Ik vind jou vriend's reactie echt onbegrijpelijk.. echt om kwaad over te worden!

Ik zou er net als de andere zeggen, echt heel erg goed over nadenken of je met deze man wel deze trajecten in wilt gaan..
    Wat vind je er zelf van dat je vriend zo doet..?

heel veel succes!

6. Naimaa

Naimaa Actief lid

Aug 7, 2013
    216
    144
    43
    Sorry dat ik dit zeg, maar je vriend is een eikel nummer een. Geef hem een dikke vinger en er zijn zat mannen die normaal met vrouwen omgaan en de jouwe zit er tussen die je zal waarderen om wie je bent en niet om het feit dat je baby's kan dragen. We zijn geen fabriek. Tegenwoordig meid zijn er zat mogelijkheden om mama te worden.

7. Elisa156

Elisa156 Lid

Oct 11, 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben sinds gisteren weer aan de pil.Ben er echt even helemaal klaar mee. Ik geloof niet dat ik vanuit het niets na Mirena ineens PCO heb. Nadat ik met de pil was gestopt was ik mooi regelmatig altijd. Aangezien de artsen nu nog niets willen doen, probeer ik maar weer de pil voor 3 maanden en dan kijken wat er gebeurt.

Ik blijf voorlopig ook even weg van dit forum. Ik zie iedereen in mijn omgeving al binnen 2 á 3 maanden zwanger worden en oh zo gelukkig zijn....dat is al meer dan genoeg confrontatie :'(

8. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Sterkte meis! Geeft je mooi de tijd om eens goed na te denken over jullie toekomst!

9. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Sterkte meid. Als je vriend zo raar blijft doen hierover zou ik even een pittige discussie met hem voeren. Laat niet over je heen lopen en uit jouw gevoel ook. Maar dat is aan jou, ik ga je niet vertellen wat je moet doen natuurlijk ;). Succes met de pil nu weer even

Share This Page