Ja, we weten wat het wordt! Een meisje! Erg leuk, maar nu...... Tot nu toe komen we echt niet uit de meisjesnamen. Ben benieuwd naar jullie reacties. Dit zijn namen die ik tot nu toe erg mooi vind.
Feline en anders Nina. Vajèn zou ik zo schrijven, met het streepje de andere kant op dus maar vind ik sowieso niet mooi.
Absoluut Feline / Féline, leuke naam! - Vienna / Viënna ook wel leuk, maar ik zie liever Vienne / Viënne. - Vajén zou ik als Vajèn schrijven, anders staat er va-jeen in plaats van Va-jen. Maar vind de naam niet zo. - Nina wel ok. - Dani en Delize vind ik totaal niet mooi. Dani jongensachtig en Delize gewoon raar. Is Felize / Félize misschien een idee? Die vind ik leuk (en niet raar).
Ik zie nou inderdaad dat ik Vajeen heb geschreven, maar bedoel natuurlijk die andere. Ben alleen bang dat mijn man alle namen weer verschrikkelijk vind, haha.
Dani! Zo had onze oudste dochter ook bijna geheten, en toen werden er 'ineens' een aantal jongens met deze naam geboren in onze omgeving. Nooit bij stil gestaan, want ik vind het een echte meisjesnaam. Stoer en lief. Ik zou zeggen, doen!
Ik vind Vajén erg mooi... Maar dan het streepje andere kant op.. Ken het even niet vinden op me toetsenbord
Viënna vind ik het mooist. daarna Nina. de rest vind ik niet mooi, alleen Dani vind ik een super naam, maar dan voor een jongen. (Dani was trouwens die knappe voetballer van Ajax vroeger)
Ja....... mijn man gaat nadenken over de naam Feline. Hij moet er even aan wennen, maar misschien vind hij het wel wat. Ik moet zeggen dat ik eerst deze naam ook niet mooi vond, maar als je hem vaker hoort, dan is hij eigenlijk best wel heel erg mooi. Nina en Vienna / Vienne is ook nog steeds een favo. Ben benieuwd of er nog meer reacties komen.
@ellen Hahaa daardoor vind ik die naam dus helemaal niks! Ik las van de wee ook: en we noemen haar Vajen. Toen dacht ik alweer.....ohja die hebben the voice kids gekeken.