Geen idee wat het is help

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jeszjuh, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Hoi meiden ik weet echt niet wat het is misschien heeft iemand dit ook gehad?

Ik moest vannacht erg nodig naar de wc om te plassen..eenmaal op de wc kwam t er niet echt vanzelf uit dus ik beetje druk er achter gezet. Dat deed dus uiteindelijk echtpijn... Nu overdag nog steeds zo een zeurende pijn... Het zit net aan de linker kant boven me schaambod... Ik dacht zelf aan mn lies maar weet t echt niet .. Moet ik me zorgen maken?

Alvast bedankt:)

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Kan een blaasontsteking zijn.morgen ff een plasje inleveren bij de huisarts en er even bij vermelden dat je zwanger bent,dan kunnen ze er rekening mee houden met medicijn keuze mocht je idd een blaasontsteking hebben.

3. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ok dankje ga ik zeker doen dan

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Heb ik ook vaak gehad toen ik zwanger was maar kreeg het vaak bij niezen . Geen idee wat het was...

5. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ik dacht eigenlijk ook een beetje aan bandenpijn ofzo...ik drink liters per dag... Snachts heb ik altijd last met plassen omdat ik dan zo nodig moet...

6. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat herken ik ook wel, ik denk soms dat het mn darmen zijn?

7. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ja dat is ook pijnlijk maar weet deze keer zeker dat het niet mn darmen zijn. Maar kreeg het echt spontaan na het plassen vanacht...heb echt steeds druk moeten zetten om de plas er uit te krijgen en ben misschien net iets te ver gegaan...

8. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ok heb isdus geen blaasontsteking.. Dan weet ik het ook niet meer... Echt pijn bij me liezen en bij zitten nog erger als staan..en pijn in onderrug..niet te harden..iemand dit ook en tips?

9. babykonyntje

babykonyntje Actief lid

24 dec 2012
    188
    2
    18
    Vraag je vk

10. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik had dat ook, plasje laten checken ook geen blaasontsteking.
    Even na gevraagd bij de verloskundige, zij gaf aan dat het vervelend kan voelen omdat je baarmoeder hard op je blaas duwt. Ik kreeg wel als tip om echt voldoende te blijven drinken.

11. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Heb ook net na gevraagt bij de vk en dat is wat ze bij mij ook zo inderdaad :) bedankt voor je reactie

12. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik heb dat ook een periode gehad tijdens zwangerschap. elke keer als ik moest plassen moest ik echt moeite doen. Was bekend met blaasontsteking al voor zwangerschap, maar dit bleek het niet te zijn.
    Uiteindelijk was het mn bekkenbodem die ik te veel aanspande. Paar keer bij bekkenfysiotherapeut geweest om wat oefeningen mee te krijgen en toen ging het weer beter. Voel het nu ook goed als ik het alsnog aanspan, dus kan direct corrigeren.

13. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Dat is ook handig. Wat waren dat voor oefeningen? Ik had zo een raar mens daar schoot ik niks mee op:s

Deel Deze Pagina