het word zwaar

Discussion in 'Zwangerschap' started by zonnetje1991, Sep 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetje1991

zonnetje1991 Actief lid

Apr 16, 2013
    145
    0
    16
    Female
    moeder en huishoudelijk hulp
    Sinds een aantal weken erg last van me stuitje en soms gepaart met kramp achtig of drukkend gevoel in de onderbuik.. Soms is de pijn niet leuk meer maar toch door bijten.. Soms weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen..

2. logo

logo Niet meer actief

Misschien even de huisarts of fysio bezoeken? Mogelijk hebben ze oefeningen.

3. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    heb ik ook sinds een week of twee. denk zelf dat het is omdat de kleine nu echt zwaar begint te worden en een groeispurt krijgt. ook ligt het hoofdje al naar beneden sinds 26 weken en dat voel je wel de hele tijd. stekende pijn in de onderbuik(vooral bij buigen en draaien)
    kan soms ook echt naar de rug trekken.
    denk dat het echt met die dingen te maken heeft.
    ik ga nu prenatale oefeningen doen maar verwacht geen verschil ofzo... denk dat dit vervelende 'kwaaltjes' zijn die we nu krijgen..

4. zonnetje1991

zonnetje1991 Actief lid

Apr 16, 2013
    145
    0
    16
    Female
    moeder en huishoudelijk hulp
    Dat zit er wel dik in inderdaad..
    Bij mij blijkt de kleine al in te dalen..
    Lijkt me erg vroeg maar blijkt toch te kunnen..

5. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Ik herken je pijn van je stuitje niet, maar dat het zwaar wordt wel. Ik zit thuis in de ziektewet, iets te vroeg. Omdat ik het werken in de zorg lichamelijk niet meer aan kon. Nu eenmaal thuis kreeg ik een bijholte en oorontsteking, ook niet prettig moet ik zeggen.

Nog 10 weken, duren best lang als je al aan het aftellen bent voor je gevoel. Maar goed, wel het beste voor het kindje. Hoe langer hoe beter!

6. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Herkenbaar... Het begint hier nu ook pijnlijk en zwaar te worden..

Share This Page