Geen idee wat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door butterfliez, 17 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfliez

butterfliez Actief lid

20 nov 2010
    107
    0
    0
    Hoi!
    Ik heb nu al zo'n paar weken last van misselijk maar alleen in de avond. Drie weken geleden een test gedaan omdat ik niet optijd ongesteld werd. De test was negatief. Uiteindelijk toch ongesteld geworden 2 dagen na de test.
    Vandaag zag ik dat er wat melk Uit mijn tepels kwam als ik erin kneep, niet veel.
    Ben al wel een keer eerder zwanger geweest. Iemand ervaring met dit soort klachten?

2. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    nou ik heb momenteel precies de zelfde klachten! Behalve dan de melk uit de tepels. Ik ben elke avond misselijk, moe, pijnlijke borsten en ik zou deze dagen ergens ongesteld moeten worden. Toch een test gedaan van de week en die was negatief.

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heel vreemd!
    Ik had pas melk uit mijn tepels bij een week of 18, ik vermoed dat die 'melk' iets anders moet zijn.

4. butterfliez

butterfliez Actief lid

20 nov 2010
    107
    0
    0
    Ik zit nu op de helft van Mn pil strip dus kan nog niet testen.
    Het is wel echt dezelfde kleur en zoetigheid (denk dus echt melk) als toen ik borstvoeding gaf..

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat vreemd. .
    Nou maar weer testen na de strip.

6. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Als je de symptomen al een paar weken heb waarom zou je dan nog niet kunnen testen. De pil stopt het HCG hormoon toch niet?

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Volgens mij kun je dit topic beter laten verplaatsen...naar gezondheid of naar zwanger worden

8. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Toen ik een jaar of 16 was, had ik ook een tijdje last van witte afscheiding uit de tepels. Destijds nog maagd, dus zwangerschap kon het niet zijn. Denk iets hormonaals.
    Met mijn zwangerschap nooit last gehad van lekkende tepels.

Deel Deze Pagina