Hallo allemaal! Even weer een vraagje! Moet over 6 dagen ( hopelijk niet!!) ongesteld worden. Nu heb ik sinds een paar dagen vreselijk veel witte vloed....Zeg maar een week na mijn eisprong. Nou lees ik dat dat op een zwangerschap kàn wijzen. Zijn er meer mensen die dat hebben gehad en wel of niet zwanger waren? Groetjes, Yvonne
Ik heb het ook en ik had een heeeeel licht streepje en vrijdag nod.. dus ik hoop dat het streepje morgen donkerder is..
GEFELICITEERD Aimee! En een lichte streep, is toch een streep Mavi?!?! Klinkt goed! Maar jullie hadden dus ook echt opvallend veel witte vloed? Spannend! Nog een kleine week geduld Bedankt voor jullie antwoorden! Groetjes
Ik had het ook, beduidend meer en anders dan normaal, en heb 5 dagen voor NOD duidelijk positief getest. Ik hoop het voor je !
Heb momenteel er ook wat meer last van en me menstruatie is nog niet gekomen al 2 dagen overtijd inmiddels morgen even testen !
Oeh wat een heerlijke berichten Heb er zelf deze ronde ook een goed gevoel over, heel gek. Verder weinig verschijnselen, alleen wat raar gekriebel onder in mijn buik. Wat zijn die 2 weken na de eisprong toch altijd spannend...pffff! Wanneer het mij vooral op valt, die witte vloed, is tijdens de seks Is dat ook herkenbaar? Daarbij viel het me echt op! JoliJoy, het is denk ik niet zo dat als je geen extra witte vloed hebt, je niet zwanger bent... Groetjes, Yvonne