Ik heb woensdag een jas via Wehkamp gekocht. Prachtige jas, met 20% korting vanwege de korting4daagse dus ik helemaal blij. Ik trok mijn jas zaterdag voor het eerst aan naar de stad en opeens viel mijn oog op dezelfde jas. MAAR... bijna 15 euro goedkoper! Deze jas was ook afgeprijsd maar dus nog meer dat de jas die ik gekocht heb. Wat denken jullie, pech en gewoon niet zeuren? Of toch nog contact opnemen met Wehkamp en vragen wat ze hier aan kunnen doen?
Wehkamp heeft voor zover ik weet geen acties dat als je het ergens anders ziet voor minder je het daar ook voor die prijs krijgt. Als de kaartjes er nog aan hadden gezetenhad je het terug kunnen sturen maar ik vrees dat je nu pech hebt.
tja dat gebeurt nou eenmaal wel eens. ik bedoel het niet kattig hoor. Ik denk dat iedereen wel eens iets koopt dat later voor een mindere prijs ergens anders ligt of hangt
Oeh dat is jammer zeg. Ik zou zelf denken 'pech gehad'. Alleen als een winkel de laagsteprijsgarantie geeft ga ik erachteraan (zoals babydump/bcc) maar in andere gevallen zou ik er eigenlijk vanuit gaan dat ik gewoon pech heb. Zie het ook veel met kinderkleertjes, bij de ene winkel afgeprijsd met 50% en in de andere winkel nog voor de volle mep of met 'slechts' 20% korting, goed opletten dus. Uiteraard zou je kunnen mailen/bellen om te proberen of er nog iets aan gedaan kan worden.
Ik zou ook denken pech, maaaar tegenwoordig zou ik waarschijnlijk wel gewoon een mail sturen aan wehkamp, en wie weet krijg je een kortingscode van een bepaald bedrag of percentage. Denk niet dat je de 15,- retour zult krijgen.
Gewoon bellen naar wehkamp. Ik had vorige week tijdens de 4 daagse ook een jas besteld. Bleek niet de goeie maat dus gebeld of ik dan de andere jas ook gewoon voor die prijs kreeg dan in de goeie maat. Ja hoor geen probleem.... Dus ik zou gewoon bellen en uitleggen.
Ik zou het niet doen... Misschien zie je hem over een paar dagen wel voor 20 euro goedkoper. Zeker nu de sale er aan komt heb je daar veel kans op.
Maar dat is heel wat anders natuurlijk, dan ruil je het om. In dit geval is het in een andere winkel goedkoper maar daar heeft de wehkamp natuurlijk niks mee te maken.
ik denk dat je pech hebt.. je kunt het natuurlijk proberen, maar in de uitverkoop heb je dat nou eenmaal vaker.
De Wehkamp is heel makkelijk, maar ik weet niet hoe ze reageren als die jas ergens anders goedkoper is. Gebeurt vaak dat iets goedkoper is ergens anders. Als ik iets bestel daar en het is een week later goedkoper (alleen dan bij Wehkamp zelf) dan dreig ik met retourneren en opnieuw bestellen. Heb tot nu toe altijd het prijsverschil terug gehad..
Ja, dat doe ik ook altijd. Eerst de hele stad door als ik ergens een leuke jas heb gezien, kijken of ie ergens anders goedkoper is. Als ik t op mn heupen heb doe ik ook nog ff een andere stad erachteraan. Waar ie uiteindelijk t goedkoopste is koop ik m Oriënteren doe je met dure meubels oid, toch niet met een jas? @ts, je kan altijd ff een mailtje sturen. Ik neem meestal mijn verlies voor lief, pech gehad. Heb ook vaak wel eens een mazzeltje, dus dan compenseert elkaar dat weer
Nou ik doe dat eigenlijk wel altijd. Voor de kinderen heb ik van te voren bedacht welke jas ik wilde, daarna heeft Google me helpen zoeken waar ze het goedkoopste waren. Scheelde me op 3 winterjassen totaal 50 euro! Ben fan van vingino maar het loont, zeker in de uitverkoop te zoeken waar het het goedkoopste is. Mijn zoon had een hele mooie broek en ik wilde er 1 extra bij. Bij de meeste webwinkels was ie 59 euro terwijl ik hem vond voor 50%, dus maar 30 euro. Stom om je te oriënteren? Nee hoor! Stom als je het niet doet!
Haha, mooie opmerking. Weet je, het gaat me niet om die 13. Ik denk alleen dat er best mensen Zjjn die de jas retourneren en vervolgens de goedkopere jas kopen. Ik was gewoon benieuwd of ik iets zou kunnen doen. Heb een mail gestuurd en het uitgelegd. Ben beníeuwd wat voor reactie ik krijg.
Maar zoals ik t opmaak uit de tekst van TS zag ze deze jas ineens op de korting4daagse en nu liep ze er tegenaan in de stad. Als ik je zit te neuzen bij zo'n kortings4daagse ga je toch niet eerst de stad in om te kijken of ie daar goedkoper is? Als je echt gericht aan het shoppen bent, ja dan kan ik me voorstellen dat je even bij diverse webwinkels kijkt. Maar in geval zoals ts t schetst, nee.