Ik heb donderdag bij de HEMA een appelkruimelvlaai gehaald. Die is nog niet aangesneden. Zou die morgen nog goed zijn? Zo niet, zou die vandaag nog goed zijn? Want dan nemen we in elk geval vandaag nog een stukje. Morgen vieren we de verjaardag van onze zoon. Zou lullig zijn als het bezoek vervolgens ziek wordt.
Ja, waarom niet? Er zitten geen bederfelijke dingen als slagroom of room op en hij zal ook niet zompig worden (dat is ie al ). Gewoon serveren, lekker!
wij kopen vaak een appeltaart van de Hema, en die is zelfs na een week nog prima te eten. dat is wel echt de max voor ons. maar nog nooit ziek van geworden ofzo
Donderdag gehaald en zondag eten zou ik niet doen. Vaak blijft het gemiddeld 2 dagen houdbaar. Er zullen best mensen zijn die het erop wagen, maar het feit dat je zelf al twijfelt zou ik het laten staan.
Ik zou het niet eten op de 3de dag. Lijkt mij ook dat je gewoon een oud stuk vlaai aan het eten bent. Gebak is 2 dagen houdbaar mits het van creme is gemaakt dan 4-5 dagen.
Het heeft vast prima gesmaakt Die appeltaart van hen (in de witte doos idd) is 1 van de beste die wij kennen. En blijft heus wel goed bij 3 dagen
ja hoor, appeltaart zeker. Ook zwanger (vaak ben je dan wat voorzichtiger) zou ik dat nog rustig eten. Slagroom wordt een ander verhaal.