ben nog bezig om zwanger te worden maar ik blijf het leuk vinden om vast op zoek te gaan naar namen nu vinden we op dit moment voor een jongen leuk: Ivan of Tim maar dat is natuurlijk nog al een verschil , Ivan komt niet zo vaak voor en Tim is heel bekend en staat volgens mij zelfs in de top van namen nu maakt dat voor ons niks uit maar ben benieuwd waar de meeste stemmen naar uitgaan.
Ik vind Tim een prima naam, maar wel een beetje saai. Ivan vind ik mwah, het doet me denken aan Ivan de Verschrikkelijke. Ivar vind ik leuker.
Vind het allebei erg leuke namen. Vind Ivan dan iets leuker omdat het wat minder vaak voorkomt. Ivar vind ik nog leuker!
Ik heb gekozen voor Ivan. Echt een mannennaam. Tim vind ik persoonlijk wat soft en bovendien veel voorkomend.
Allebei leuke namen, vind ik. Ik heb gekozen voor Ivan, omdat ik dat inderdaad een originelere naam vind. Succes met kiezen!!
van deze twee zou ik eerder voor Ivan gaan, maar ik vind het zelf wel enigzins belangrijk dat de naam niet al superveel voorkomt