Lieve dames, Gisteren avond toch nog maar een test gedaan, omdat ik stront ziek was, tot onze vreugde een 2 roze bijna niet zichtbaar op de foto streepje. We hebben hem weg gelegd en vanmorgen met ochtend urine nog een test gedaan en ja hoor binnen 5 min verscheen er een 2e roze streep. Wat vinden jullie.
Het stomme is, is dat ik de 22e nog een paar daagjes bloed verlies heb gehad! Me cyclus verschilt altijd van kort naar extreem lang geen pijl aan te trekken...
Het was best veel en naar mijn idee een echte menstruatie, zou wel in kunnen houden dat ik een cyclus heb gehad van 21... dan is morgen uuuuh de 8e... De dag van testen
Heel ingewikkeld ... Hier de testen van gisteren en vandaag Heb vanmiddag nog een keer getest... en een heel licht roze streepje
De foto is echt onduidelijk. Ik zie geen enkel 2e streepje. Als je op de 22e ongi was dan zit je nu op cd 16 en is meer realistisch dat hij op je ei reageert dan op een zwangerschap.
De foto is erg onduidelijk hier zeker wel streepjes te zien! Zie vorige afbeeldingen. Ik begin nu ook erg te twijfelen en test morgen ochtend met ochtend urine nog een keer.
Ik zie op de tweede idd een licht test streepje! Over een paar dagen nog een keer testen.. En sinds wanneer geeft een zwangerschapstest (die alleen HCG meet) een naderende eisprong aan? Het lichaam maakt dan toch geen HCG aan? Of ik moet iets gemist hebben..
Helaas reageert een zw test (met name de kv zie ik het vaak) ook op het lh hormoon. Dat is regelmatig bewezen hier.