4.30! dat is vroeg! Ja! straks als ze naar school gaan, dan heb ik natuurlijk tijd van mezelf. Stiekem heb ik daar veel zin in, maar ook een dubbel gevoel. Maar misschien lost dat al veel op.
Evt zelf een avond in de week gaan sporten of een hobby buiten de deur? Dan zit je 1 avond niet bij elkaar en zo kan jij lekker ontspannen. Enne wees blij, dat hij niet elke avond de deur uit is om te gaan sporten. Dat deed mijn ex namelijk.
Heeft hij geen hobby ? Met de kinderen wat doen etc Sporten? Vrienden, bezoek bij familie? Dagjes weg regel ik hier ook meestal net als vakanties dan weet ik dat het goed komt
Hobby's heeft hij inderdaad niet, hij vindt niks leuk. Hij vertelt altijd dat hij vroeger veel sporten deed, omdat hij dat zo graag deed, maar ik heb hem nog nooit zien sporten.
ook als wij beiden thuis zijn doen we soms ieder iets anders. dan gaat hij gamen en ik boven een serie kijken bv. soms kijken we ook samen beneden een serie of film. En af en toe is hij een avondje weg. vind ik niet erg. Maar miss kan je zeggen dit weekend gaan we een uitje doen en mag jij bedenken wat? Dan is ie miss wat meer betrokken. Hier moet ik het zelf ook vaak bedenken hoor.
Poeh ik zou zeggen, wees blij. Hij is blijkbaar heel graag thuis en vindt daar rust. Prachtig toch? Beter dat dan dat iemand continu iets buitenshuis zoekt/nodig heeft. Hij heeft blijkbaar zijn innerlijke rust gevonden. Dat is een groot geschenk. Man en ik zijn beide huismussen. We doen veel uitjes maar altijd samen en daar genieten we allebei van. Ik vind het heerlijk hem om me heen te hebben. Zoveel tijd blijft er niet over na een volle werkweek.
Ja dit dus. Hij komt thuis van het werk en moet van jou dus kenbaar gezellige dingen gaan doen. Hij heeft daar misschien helemaal geen zin in. Laat hem gewoon! Wat betreft ideeen opperen in de vakantie snap ik dan weer wel dat het vervelend is.