Ben nu 7 weken zwanger en heb sinds een week een schimmelinfectie. Ik smeer er zalf op maar helpt niet veel dus vandaag tabletten gekregen om in te brengen. Huisarts (vervanger) heeft er verder niet naar gekeken. Maar nu heb ik sinds vanochtend al opgezwollen schaamlippen. Heeft dit met de schimmel of met de zwangerschap te maken? Wat moet ik nu doen?
Ik heb dat ook gehad...maar dat was pas later in de zwangerschap, dus of het hetzelfde is weet ik niet. Maar het kan volgens mij ook heel goed van de schimmelinfectie komen hoor.
bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik ook last gehad van een schimmel (je bent er dan vatbaarder voor) En mijn schaamlippen waren toen ook gezwollen, warm en pijnlijk. 4 dgn smeren (of van die capsules oid) en het was voorbij..
ik heb zover ik weet geen infectie en heb ook wat gezwollen schaamlippen. Ik dacht dat het door de zwangerschap kwam.
Meis dat komt echt door die schimmelinfectie!!! Ik heb hem ook gehad, ik had zelfs echt een gistschimmel infectie heeel erg veel jeuk zooo veel jeuk dat het onder de douche staan enzo niet hielp!!! Het enige wat daar tegen helpt wat een orale pil geen idee hoe die heette maar die helpt na 2 dagen... tot nu toe ook geen last meer van gehad.... suc6