Geen innestelingsbloeding wel zwanger!! Komt dat vaker voor?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Puck1, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

Nee hoeft niet. Ik heb ook helemaal geen innestelingsbloed gehad.:D

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

Ikzelf heb wel een innestelingsbloeding gehad, maar hoor ook wel vaker dat vrouwen dat niet hebben. Zou me daar niet druk om maken.

Ben zelf niet bij de huisarts geweest. Hoeft ook niet hoor. En had mijn eerste afspr bij de vlk met 10.5 week. Bij de meeste is het volgens mij wel wat eerder. Hoop het voor je want van dat wachten wordt je gek ;)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heb ook geen innestelingsbloed gehad en ben alweer 7wk zwanger.. bandenpijn komt me ook bekend voor.. verschrikkelijk!! maar stiekem vind ik het niet zo heel erg haha.. teken dat er echt wat groeit daarbinnen..

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Hier ook geen bloeding gehad en toch al 22 weken zwanger
    maak je niet te druk meis het komt allemaal goed
    Ik was juist blij dat ik geen bloeding had, want dat kan ook
    een beginnende miskraam zijn.
    Lekker van genieten komt helemaal goed :D
    En ik ben ook niet naar de huisarts geweest ik heb hem gebeld dat ik zwanger
    ben en meer niet.

5. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad hoor!!! En ik ben nu bijna uitgeteld :D

Geniet maar lekker van je zwangerschap!

Mijn huisarts deed overigens ook niet veel hoor, heeft even geprobeert om het vruchtje met het echoapparaat te vinden en voor de overige controles ook naar de verloskundige. Overigens zit ik bij een dorpspraktijk dus daar is het nog wat ouderwetser vandaar nog die extra echo....

6. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

3 mrt 2009
    211
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap geenbloeding gehad en bij deze ook niet.

Ik heb uberhaupt nog nooit gebloed in mijn zwagerschap en alles gaat heel goed verder.

Ik zou me geen zorgen maken en er gewoon lekker van genieten!!

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    gefeliciteerd Puck!

Ik had ook geen innestelings bloed, maar ben wel echt zwanger!

8. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Nou ik heb een afsparaak gemaakt bij de verloskundige voor als ik 8 wkn zwanger ben. Ben benieuwd. We kunnen het nog steeds niet helemaal geloven, het is nog zo onwerkelijk.

9. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo!

Nou, zoals veel meiden voor me al zeiden...een innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor.

Ik ben nu zwanger van ons 2e kindje en heb beide keren geen innestelingsbloeding gehad.
    Lees ook vaak meiden die wel zo'n "innestelingsbloeding" hebben gehad, maar niet zwanger zijn.
    Dus het maakt echt niet uit dat je geen bloeding hebt gehad!

Liefs Elly.

10. EmyD

EmyD Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik heb ook geen innestellingsbloeding gehad, maar wel van die ongi-krampen die jij ook hebt. Ik heb daarom ook pas toen ik een week overtijd was een test gedaan, omdat ik steeds dachts dat de ongi op gang kwam. Later hoorde ik dat die krampen heel normaal zijn (heeft met de groei van de baarmoeder te maken). Heb ik trouwens de hele zwangerschap last van gehad (niet constant, maar wel regelmatig).

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Spannend! Krijg je dan ook een echo of weet je dat niet? Zou t anders wel even navragen, want anders hoop je er misschien op en krijg je er geen. Lang niet alle vk's doen dat de eerste keer al.

Deel Deze Pagina