geen interesse in de medemens?!

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    @ streepjes: wat belachelijk zeg... ik zou het hier es met er over hebben ermee confronteren. juist zij zou moeten weten dat dat niet is wat een zwangere wil horen!

succes met je zwangerschap en geniet ervan!
    *zo dan zeg ik het maar* ;)

2. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Heel herkenbaar!Vooral dat van streepjes!Ik had ook zo'n vriendin.Toen ik zwanger was van de eerst was het of ze jarloers was terwijl als ik het haar vroeg ze nog helemaal niet met kids bezig was,ze heeft bijna de hele zwangerschap niks laten horen tot een week of 4 voor de bevalling.Ik had geen zin meer in ruzie dus dacht laat ik de wijste zijn.Er gingen 3 jr voorbij waarvan zij 1,5 jaar probeerde zwanger te raken ik leefde altijd met haar mee,belde,smst ging langs als ze weer eens naar de gyn moest maar als ik smste mocht ik blij zijn als ik 3dg later eens antw kreeg :evil: Toen haar zoontje in mrt
    06 geboren werd was ik net zwanger van Vince ik ben meteen naar haar huis gegaan op kraamvisite ben die week nog een paar keer geweest want dat doe je toch als beste vriendinnen!?Ik he de hele zwangeschap van Vince niks van haar vernomen tot 6 sept'06 toen stuurde ze een ecard met de tekst "ik vondt dit wel een leuke manier"Nou hels werd ik :evil: :evil: misschien mede versterkt door de zwangerschaps hormonen wie zal het zeggen maar goed ik heb toen de stap genomen en haar kenbaar gemaakt dat wat mij betrefd de vriendschap over was en dat was best moeilijk we waren op dat moment al 15 jr vriendinnen.
    Maar zoals hier al geschreven is het is niet leuk als het steeds van 1 kant moet komen.Pff beetje lange verhaal geworden :oops:

Ik zeg dus nu ook laat ze de kelere maar krijgen!

Deel Deze Pagina