Had het misschien ook niet helemaal duidelijk neergezet, dus maakt niet uit hoor Je kan het maar beter gezegd hebben dan dat ik dadelijk echt denk dat hij ergens 12 uur lang zoet mee moet zijn. Tsja dan kan je dus ook lang zoeken.. Ja ik heb gisteren van dat klei gemaakt. Hij moest en wou het in z'n mond stoppen, vond het ontzettend smerig en wou er helemaal niets meer van weten. Doosje waar ik het in wou bewaren wat ik ergens even had neergezet vond hij daarentegen weer helemaal geweldig. Heb hier gelukkig een hoop doosjes staan, genoeg die ik nooit gebruik. Dus die kan hij dan wel krijgen. Maar vond het in ieder geval dus al zo raar dat ik overal zowat lees dat het leuk is om naar de diertjes te gaan maar dat hier dus niet zo is. Maar als ik het hier zo lees, zijn er genoeg andere kinderen die er nog niets aan vinden. Dus wel leuk om ook veel herkenning te lezen. Dus bedankt voor de tips allemaal, ga sommige dingen in ieder geval ook nog even uitproberen, wie weet dat ik nog wat dingen kan vinden dat leuk is voor hem.
Hier speelt dochterlief het liefst in de speeltuin bij de kinderboerderij, de dieren daar boeien haar niet. De dierentuin vindt ze wel leuk, dan kijkt ze graag naar de vissen, apen, leeuwen etc. Ze is al wel 3,5. Rond de 1 was er hooguit interesse in de vissen.