Wat vinden/vonden jullie kindjes leuk om mee te spelen? Ik merk dat onze dochter nu wel een beetje uitgekeken is op de mobiel boven haar haar box, ze lig ook veel op haar buikje. De sleutelbos, knuffels en ander speelgoed vanaf 0mnd krijgen niet veel aandacht meer. Maar wat is nou leuk vanaf 5 mnd en waar zijn ze niet zo snel op uitgekeken? In de speelgoedwinkels is zoveel te koop dat ik er een beetje gek van werd
Ik lees even met je mee want Sem is ook een beetje uitgekeken op zijn mobiel, hij ligt veel op zijn speelkleed te spelen met een rammelaar of zijn knuffel maar de opa's en oma's vragen wat we willen hebben voor Sem voor onder de kerstboom maar weet ook niet zo goed wat ik kan vragen
mijn zoontje vond tot 7/8 maand de babygym ontzettend leuk, je hebt ook baby gyms die je nog weer kun verbouwen, dus geschikt voor als de baby op de rug ligt, of op de buik, of al gaat staan dat je er een tafeltje van kunt maken.... een leeg zakje chips om mee te knisperen, een bijn leeg flesje (waterflesje ofzo) om heen en weer schudden, verder vond mijn zoontje op die leeftijd juist leuk wat jou kindje nu niet meer zo leuk vind
Een lapje met veel labeltjes eraan, veel kinderen zijn gek op labeltjes. Een nieuwe rammelaar, of stoffen blokken. Niet te duur, en niet te gek. Als ze maar kunnen voelen, sabbelen, enz.
Wat hier op het moment erg in trek is zijn 2 pollepels, die ze tegen elkaar slaat. Echt een succes en kost niks. Verder geniet ze elke dag nog volop van haar babygym (gewoon een goedkope die ik zelf op een boxkleed zet)
Wat mijn dochter vanaf een maand of 6 (en nu met 15 maanden nog steeds) heel erg leuk vind is het magische muziekboek van v-tech. Het beertje van v-tech dat praat/zingt was ze ook gek mee. Verder en stoffen boekje van fisher price en een telefoon
Ha dat muziekboek heb ik sinds dit weekend ook, heeft Sinterklaas gebracht. Hij vindt die geluidjes en lichtjes van het boek heel erg interessant en leuk, hij moet alleen nog even leren dat hij zelf de bladzijden om moet slaan . Ik heb nu ook een soort muziektol gekregen van V-tech, ook erg leuk met lichtjes, liedjes, dierengeluiden en cijfers etc.
Zoontje speelde met die leeftijd veel met: - rammelaar in vorm van giraf van FP - zachte kubus waaraan aan iedere zijde andere dingen te beleven zijn - bijtring van Nuby met vrolijke kleuren/vlinders en bijtjes - knisperboekjes -knuffeltje
Babylaptop van V-tech Houten blokken Bal Winnie-the-pooh kiekeboe-pot (ook V-tech geloof ik) De afstandsbediening en mobieltjes..
Van de Sint heeft onze kerel een activity-centre gekregen, hij vindt hem helemaal geweldig! Hij ramt op alle knopjes de muziekjes en geluidjes vind hij volgens mij wel top!
Bedankt voor jullie racties! Op zoek naar een leuk activity centre dus. Zo'n V-tech kiekeboe pot heb ik ook nog naar staan kijken, is misschien ook nog wel een goed idee (wordt je trouwens niet krankzinnig van al die geluidjes? ). Verder idd niet te duur en te gek hoor. De meest simpele speelgoedjes vinden ze vaak het leukste....