geen intiem contact meer!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moedertjevj, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    al van in het begin van mijn zwangerschap wil mijn mannetje geen sex meer, ik vraag me af waarom?

ik heb het hem gevraagd en hij zegt dat hij bang is voor ons babytje, maar ik vind dat belachelijk, zo'n reden, volgens mij knapt hij af op mijn lichaam, ik sta vol striemen, echt overal en dat had ik in het begin niet, ik voel me alles behalve moo!

kvoel me zo slecht! :cry:

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Tja, hoe moeten wij nou weten waarom je man geen seks meer wil? Je zal toch echt met hem moeten praten om erachter te komen. Maar, als hij een naar idee vind, dan voelt hij dat nou eenmaal zo ik denk dat je hem een beetje in zijn waarde moet laten.

Wij hebben sinds de 20e week ook geen seks meer. Ik heb er echt totaal geen zin in en hoe trots mijn man ook op me is en hoe mooi en vrouwelijk hij me nu juist vindt, hij heeft ook weinig behoefte... Het schijnt dat het testosterongehalte bij mannen afneemt tijdens de zwangerschap van hun vrouw om ze vrouwelijker en liever te maken voor de baby. Ik weett niet of dat alles verklaart, maar het zegt wel iets.

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    meis niet slecht voelen nergens voor nodig...
    ik had ook veel striemen ben zelf jong en kwam een kleine uit van 9 pond dus erg grote buik had ik ook.... ik had ook zoiets van voel me lelijk en dit blijf je altijd zien bah.... maar je voelt je er alleen maar klote door zonde... probeer gewoon te genieten van de zwangerschap en probeer er anders met je mannetje over te praten... en geloof mij maar bijna iedereen heeft striemen die zwanger is komt volgens mij geen eens meer zo vaakv oor dat je er met een super mmooie gladde buik vanaf komt! en denk zo deed ik je krijgt er iets moois voor terug

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Sommige mannen vinden idd het veranderende lichaam van de vrouw niet aantrekkelijk meer.. Maar de meeste mannen juist wel..
    Mijn man kreeg meer zin.. en bij mij staat het de laatste weken echt op het nulpunt..

Probeer het je man te vragen, misschien is hij gewoon echt wel bang het kindje te raken of te beschadigen.
    Of hij heeft het gevoel nu met zn 3en te zijn, dat de baby letterlijk tussen jullie inzit..

Vraag het hem, anders is het echt frustie voor jou, als je de reden weet kun je je misschien er wat beter bij neerleggen..

5. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Hey meis,
    Ik ken je gevoel, bij ons waren de eerste 3 maanden helemaal zero.
    Het begon mij een beetje te irriterren dat hij mij niet meer aanraakte maar daar moet ik wel bij zeggen dat ik de eerste 3 maanden ook niet echt zin had.

Nu moet ik zeggen dat het weer terug aan het komen is van beide kanten en hebben we elkaar weer helemaal opnieuw leren kennen. Er verandert toch veel in je lichaam.

Maar er zijn zoveel meer mogelijkheden om elkaar te beminnen en intiem te zijn met elkaar dan alleen die sex.

En je moet je helemaal niet slecht voelen. Weet je hoe geprezen je mag zijn dat je zwanger bent en hoe bijzonder dat dat is?

ik zit aan mijn 14 de week en voel me net een koe en als ik vraag aan mijn vriend joh is mijn kont al dik? zei hij nee hoor schat. (totdat een vriendje zei he wat krijg jij een dikke kont) striemen heb ik ook overal, lijkt wel of ik ben opengebarsten. Maar toch, je bent gezegend met het feit dat je een kindje krijgt en daar horen nu al veranderingen bij.

Groetjes Nance158

6. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Hey meis,
    Ik ken je gevoel, bij ons waren de eerste 3 maanden helemaal zero.
    Het begon mij een beetje te irriterren dat hij mij niet meer aanraakte maar daar moet ik wel bij zeggen dat ik de eerste 3 maanden ook niet echt zin had.

Nu moet ik zeggen dat het weer terug aan het komen is van beide kanten en hebben we elkaar weer helemaal opnieuw leren kennen. Er verandert toch veel in je lichaam.

Maar er zijn zoveel meer mogelijkheden om elkaar te beminnen en intiem te zijn met elkaar dan alleen die sex.

En je moet je helemaal niet slecht voelen. Weet je hoe geprezen je mag zijn dat je zwanger bent en hoe bijzonder dat dat is?

ik zit aan mijn 14 de week en voel me net een koe en als ik vraag aan mijn vriend joh is mijn kont al dik? zei hij nee hoor schat. (totdat een vriendje zei he wat krijg jij een dikke kont) striemen heb ik ook overal, lijkt wel of ik ben opengebarsten. Maar toch, je bent gezegend met het feit dat je een kindje krijgt en daar horen nu al veranderingen bij.

Groetjes Nance158

7. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    In ons geval is het niet mijn vriend maar ik die liever geen sex wil. Ik heb er sinds ik zwanger ben totaal geen gevoel bij. In het begin was ik bang voor een mk en nu kan ik het gewoon niet. Het zal er toch wel bij horen.

8. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Ze zeggen dat het erbij kan horen.

Ach het zal toch wel weer komen zodra de kleine er is dan weet je wel waarvoor je het allemaal hebt gedaan toch?

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bij mij is juist andersom, mijn vriend wil alsmaar sex en ik heb daar helemaal geen behoefte aan, ik vind juist heel erg jammer, sinds ik wist dat ik zwanger ben hebben wij maar 2 keer gesext, ik vind zelfs ook erg jammer van mijzelf dat ik niet zoveel zin in heb. Ik hoop dat straks voorbij is dan kunnen wij samen genieten.

10. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Hmm mijn man wilde altijd toen ik zwanger was.. vond ik geen probleem want ik wilde ook :oops:
    Alleen nu is hij denk ik afgeknapt door mn lichaam want er gebeurd maar 1x in de 2 weken wat.. :(

11. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik denk dat het best nog wel weer goed kan komen, ik zou eerst proberen uit te vissen wat de wérkelijke reden bij hem is. Seks zit namelijk hoofdzakelijk tussen je oren. Als vrouw kun je het op hormonen schuiven, maar mannen ondergaan natuurlijk ook een hele verandering als ze vader worden.
    Als het echt uit bezorgdheid voor de baby is, dan kan je huisarts of verloskundige hem uit de droom helpen.
    Gelukkig heb ik een man die m'n dikke buik juist heel mooi vind en zelf ben ik er ook trots op. Je moet wel es ff iets verzinnen omdattie wel in de weg gaat zitten, maar ach... soms moet je vindingrijk zijn. 8)

Of anders laat je hem hier jouw topic lezen. Doe ik soms ook wel es (als ik weer es een hormonenuitbarsting heb) dan laat ik hem lezen dat er velen met hetzelfde probleem zitten.

Heel veel sterkte en succes ermee!
    Tja... een zwanger leven gaat niet altijd over rozen helaas.

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik zou met em aan tafel gaan zitten en toch eens een goed gesprek met hem hebben en hem eerlijk de waarheid mogen durven laten zeggen...

ik kan me er niets bij voorstellen omdat mijn man me mooi vindt hoe ik ben, zwanger of niet zwanger, en is dus zelf ook totaal niet bang dat er iets met de kleine gebeurd omdat hij weet dat die veilig in mijn buik zit waar hij niet "bij kan komen" ;) dus tja hier gaat het sexleven zoals altijd "gewoon door" en tis voor jou zaak dat je probeert om zonder elkaar verwijten te maken met je mannetje praat over hoe en wat....

er staat je anders nog heel wat te wachten straks als de kleine er eenmaal is....als je dan ook dit er nog eens bij hebt, dat je een partner hebt die je niet ziet staan... :(

succes meid

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heel veel mannen zijn daar bang voor hoor. Vaak veel banger dan vrouwen. Ze weten gewoon niet goed hoe dat vrouwenlichaam in elkaar zit. Probeer hem gerust te stellen en heel voorzichtig te werk te gaan. Als hij merkt dat het niet anders voelt en dat jij geen pijn hebt, zal het wel beter worden.

Als je echt twijfelt of het aan je figuur ligt: zoiets zou ik meteen vragen. Waarschijnlijk lacht hij je hard uit en zegt hij dat hij je juist veel mooier vindt nu. ;) Dat was hier wel zo. Zo niet, dan is het een eikel ;)

14. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    Hahahahaha, wat een reacties allemaal.
    Raar eigenlijk dat er zoveel verschil in kan zitten. Je hoort inderdaad vaak dat mannen hun vrouw juist aantrekkelijker vinden als ze zwanger zijn.
    Nou dat geluk heb en had ik dus ook niet, maar lig er niet wakker van. Kan mezelf nou ook niet bepaald aantrekkelijk vinden nu mijn lichaam zo veranderd is.
    En om nou gelijk te zeggen dat je man dan een eikel is... nee hoor ik kan die eerlijkheid wel waarderen.
    Het enige wat echt mooi is is die zwangere buik. Dus ik neem het mijn man niet kwalijk, al heb ik het er wel regelmatig met hem over gehad.
    Denk dat je het beste gewoon open en eerlijk kunt zijn. Vaak kun je er dan achteraf ook nog samen om lachen.
    Dat deden wij namelijk wel, en nu nog soms. :)

groetjes Annrieke

Deel Deze Pagina